Band til bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.125 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. maj 2011

Mor til L&S

Nogen som kender nogle gode bands som kan spille til et bryllup og som kan spille lidt af hvert og virkelig sætte gang i festen og dansegulvet???

Og som ikke koster en hel bondegård, men måske kun det halve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Isabella_mor

hvilken slags musik er det du søger.. min kæreste har et band som gerne vil ud og spille, de spiller både deres eget, og så røvballe, altså metallica, guns n roses og sådan noget.... lidt blandet rock n roll osv. osv... de kræver ikke den store betaling, kun evt transportudgifter og evt lidt mad osv... 

Anmeld

6. maj 2011

Mor til L&S

isabellamor skriver:

hvilken slags musik er det du søger.. min kæreste har et band som gerne vil ud og spille, de spiller både deres eget, og så røvballe, altså metallica, guns n roses og sådan noget.... lidt blandet rock n roll osv. osv... de kræver ikke den store betaling, kun evt transportudgifter og evt lidt mad osv... 

Altså lidt blandet, noget som kan sætte gang i festen og så skal de være GODE.. En af de vigtigste ting til et bryllup er musikken og det er med til om festen blir god og om folk danser..

Men ikke hård rock, metallica osv.

Anmeld

6. maj 2011

Isabella_mor

Mor til Liva skriver:

Altså lidt blandet, noget som kan sætte gang i festen og så skal de være GODE.. En af de vigtigste ting til et bryllup er musikken og det er med til om festen blir god og om folk danser..

Men ikke hård rock, metallica osv.

de kan spille lidt af hvert... 

de er mega dygtige og har spillet musik i RIMELIG mange år... 

det er dog ikke sådan noget suppe steg og is musik. men noget man kan danse til og synge med på, sange som stort set alle kender..

og metallica numrene er ikke de VILDE.. det er de kendte numre..

Anmeld

5. juni 2011

minimig

Jeg ville da også lige give en anbefaling med her.

Min kæreste er musiker og spiller i flere bands der laver deres egen musik. Derudover har han også spillet i bryllups-/festbands i mange år. Det er blevet til en del bryllupper, så de ved også meget mht hvad der er smartest omkring opstilling af band m.m.

Det er ikke dansktop, men derimod rock'n'roll /blues / jazzet - noget der kan danses til!

Men hvad tænker du mht prisleje - og leder du stadig?

Anmeld

5. juni 2011

Ann.

Vi fik en duo som kommer og spiller til vores bryllup - det er billige og vi fik et godt tilbud.

De virker måske som sådan lidt suppe, steg og is-musik, men det er de slet ikke

Anmeld

5. juni 2011

Malene76

Mor til Liva skriver:

Nogen som kender nogle gode bands som kan spille til et bryllup og som kan spille lidt af hvert og virkelig sætte gang i festen og dansegulvet???

Og som ikke koster en hel bondegård, men måske kun det halve

Hej...

Vi havde Trio de Luxe til at spille til vores bryllup og jeg kan ikke anbefale dem nok. De var helt suveræne.. Du kan se deres hjemmeside hvis du googler dem, så kan du også se om prisen passer jer. De havde ikke et tomt dansegulv overhovedet og under middagen var musikken helt perfekt, stille og rolig. Håber I finder det I skal bruge.

MVH Malene

Anmeld

5. juni 2011

minimig

Ann. skriver:

Vi fik en duo som kommer og spiller til vores bryllup - det er billige og vi fik et godt tilbud.

De virker måske som sådan lidt suppe, steg og is-musik, men det er de slet ikke

Det lyder godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.