Hvordan laver man kage i flere "etager"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.802 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. maj 2011

K&S

Hej skønne kage-bage-damer

Jeg vil super gerne lave en kage i flere "etager" til mandens 30 års fødselsdag, men hvordan gør man lige det?

Lægger man noget imellem for at afstive? Og kan man stadig lave lækker fyld i alle "etagerne"? Eller bliver det så for ustabilt?

Please help me

Katja - som gerne vil udfordre sig selv lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Mig med maven

Når jeg laver det, ligger jeg kagepap i mellem, pap der er betrukket med noget halløj, dem der er under kagerne fra bageren...

Og så stikker jeg sugerør i den nederste kage, for at lave nogle stivere, så den ikke klasker sammen...

Er det overhoved til at forstå???

Ellers må du lige skrive til mig, så skal jeg lave en how to....

Anmeld

7. maj 2011

K&S

Mig med maven skriver:

Når jeg laver det, ligger jeg kagepap i mellem, pap der er betrukket med noget halløj, dem der er under kagerne fra bageren...

Og så stikker jeg sugerør i den nederste kage, for at lave nogle stivere, så den ikke klasker sammen...

Er det overhoved til at forstå???

Ellers må du lige skrive til mig, så skal jeg lave en how to....

Tusind tak for svaret

Jeg tror, jeg er en smule blank lige nu, så hvis du har tid, må du meget gerne lave en how-to  

Anmeld

7. maj 2011

Mig med maven

Jeg har først lige set at du har svaret nu. Det vil jeg gerne. Jeg sender den til dig i nat, der skal jeg på arbejde, og har massere af tid til at lave den

Anmeld

7. maj 2011

K&S

Mig med maven skriver:

Jeg har først lige set at du har svaret nu. Det vil jeg gerne. Jeg sender den til dig i nat, der skal jeg på arbejde, og har massere af tid til at lave den

Det er helt okay, det er kun 30 min. siden, jeg skrev  men jeg vil blive meget glad for din hjælp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.