En ægte morfar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. maj 2011

CA

Johannes snupper sig lige nu en vaskeægte morfar på slagbænken med noget over hovedet(min egen morfar bruger dog ikke stofble, men avis)

...Og døm mig nu ikke for at være en dårlig mor Jeg lagde ham der, fordi han var på opvågnings/måske-sovevidere-men-i-hvert-fald-ikke-alene-stadie og jeg lige lagde det sidste tøj sammen inden jeg ville tage ham med videre ind i sofaen og putte. Og jeg er ved siden af af hele tiden og holder øje med, at han ikke triller ned, så bare rolig til alle jer der også begynder at have trillende bebser 

Nå, men vupti, så havde han trukket stofbleen over hovedet og sov videre med en snorken som kun en morfar kan lave 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Mettemus

Carina87 skriver:

Johannes snupper sig lige nu en vaskeægte morfar på slagbænken med noget over hovedet(min egen morfar bruger dog ikke stofble, men avis)

...Og døm mig nu ikke for at være en dårlig mor Jeg lagde ham der, fordi han var på opvågnings/måske-sovevidere-men-i-hvert-fald-ikke-alene-stadie og jeg lige lagde det sidste tøj sammen inden jeg ville tage ham med videre ind i sofaen og putte. Og jeg er ved siden af af hele tiden og holder øje med, at han ikke triller ned, så bare rolig til alle jer der også begynder at have trillende bebser 

Nå, men vupti, så havde han trukket stofbleen over hovedet og sov videre med en snorken som kun en morfar kan lave 

Haha, det kan man da kalde en morfar med snorken und alles! Elsker at de begynder at blive sjove nu Ih lækre Johannes! Jeg håber, at jeg en dag får en pige som han kan blive kæreste med.

Anmeld

6. maj 2011

PeruBaby

Det er et SÅ fedt billede!! Helt perfekt lur Så er man bare så klar bagefter!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.