Drenge-værelse :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.652 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. maj 2011

Bshizzle

Hey Tøser...

Jeg har enoooormt meget brug for lidt hjælp og gode råd

Eftersom min kære kæreste ikke er så meget inde i bolig-indrettelse.. men utrolig handy ( vil hellere bore, hammere, samle mm. ) .. så mangler jeg nogle ideer til vores nye Baby-værelse vi skal lave..

Nu hvor vi lige har fået afvide vi venter os en DRENG... så skal det være et drengeværelse vi skal ha lavet

Så hvis der er nogle af jer der ude som har lyst til at vise jeres DRENGE-VÆRELSE frem, så kom gerne frit frem..
Jeg har brug for ideer..

Kram .. og tak fordi du læste med.
- Anonyme kan svare.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

lounika

Bshizzle skriver:

Hey Tøser...

Jeg har enoooormt meget brug for lidt hjælp og gode råd

Eftersom min kære kæreste ikke er så meget inde i bolig-indrettelse.. men utrolig handy ( vil hellere bore, hammere, samle mm. ) .. så mangler jeg nogle ideer til vores nye Baby-værelse vi skal lave..

Nu hvor vi lige har fået afvide vi venter os en DRENG... så skal det være et drengeværelse vi skal ha lavet

Så hvis der er nogle af jer der ude som har lyst til at vise jeres DRENGE-VÆRELSE frem, så kom gerne frit frem..
Jeg har brug for ideer..

Kram .. og tak fordi du læste med.
- Anonyme kan svare.

jeg har samme probmem og lavet også sådan en tråd her men se ind på min jeg lavet der en der har sendt et link på et sted her inde hvor der vildt mange børne værelser...

glæder mig til at se dit.. for mit er alså langt far færdi i nu med termin om 7 uger ville så gerne snart have det klar.. men fucXXXX det svært syntes jeg alså

Anmeld

6. maj 2011

CelineLiva

Jeg har desværre ingen billeder på min computer af Phillips værelse, men jeg kan anbefale ikke at male hele værelset blåt.
Syntes alt det hvide på værelset fik blåligt skær og det ødelagde lidt det hele. :-)

Bare et godt råd herfra :-) held og lykke med "projekt baby-værelse"

- Celine.

Anmeld

6. maj 2011

Bshizzle

CelineLiva skriver:

Jeg har desværre ingen billeder på min computer af Phillips værelse, men jeg kan anbefale ikke at male hele værelset blåt.
Syntes alt det hvide på værelset fik blåligt skær og det ødelagde lidt det hele. :-)

Bare et godt råd herfra :-) held og lykke med "projekt baby-værelse"

- Celine.

Tak for dit råd..
Væggende forbliver osse hvide her

Kan huske fra min egen tid af som lille.. skrigende GRØNT værelse .. jeg var så flov over farven da jeg blev teenager, men måtte ik male det  

Anmeld

6. maj 2011

CelineLiva

Det var så lidt !

Præcis...
mit værelse var pink, og så var der heste malet rundt omkring, med rød? så skrækkeligt ..

Anmeld

6. maj 2011

Bshizzle

lounika skriver:

jeg har samme probmem og lavet også sådan en tråd her men se ind på min jeg lavet der en der har sendt et link på et sted her inde hvor der vildt mange børne værelser...

glæder mig til at se dit.. for mit er alså langt far færdi i nu med termin om 7 uger ville så gerne snart have det klar.. men fucXXXX det svært syntes jeg alså

Har lige luret.. Og det er da ærgeligt at der ikke er flere folk der viser deres fine baby-værelse frem

Jeg skal med glæde smide billeder ind når det er færdigt her..
Men der går nok lidt tid endnu, da jeg sikkert selv kommer til at stå for indretningen.

Men KOM FRIIIIIT FREM..

Anmeld

6. maj 2011

Bshizzle

CelineLiva skriver:

Det var så lidt !

Præcis...
mit værelse var pink, og så var der heste malet rundt omkring, med rød? så skrækkeligt ..

Nemlig..
Jeg var så flov over at vise det frem, at jeg vist kom til at bruge den undskyldning at det var mine forældres ide med farven grøn  
- Jeg var ik så gammel.. men mine forældre malede værelset den farve jeg ønskede dengang.

Anmeld

6. maj 2011

CelineLiva

Nemlig..
Jeg var så flov over at vise det frem, at jeg vist kom til at bruge den undskyldning at det var mine forældres ide med farven grøn  
- Jeg var ik så gammel.. men mine forældre malede værelset den farve jeg ønskede dengang.

haha, så derfor - at male værelset blåt, gult, rødt, lyserødt ... dum idé - medmindre man vil male igen senere :-) hehe

Anmeld

6. maj 2011

Anonym

nu når jeg er så heldig og have en moar som er  indretningsdesigner, har hun fået lov til at gør hans væresle. 

Hun har bare valgt der skulle være helt hvide væg, sengen + pulsebord er stor og resten af tingede der inde har "drenge" farver.

- Har desværre igen billeder men jeg snyes det er sødt og meget enkelt, som jeg ville have det , (: 

Jeg siger held og lykke. 

Men kig alle mulige sjove steder få at finde idér

Anmeld

6. maj 2011

Isabella_mor

I denne tråd er der MASSER af gode billeder af lækre børneværelser og masser af fantastisk inspiration  

VIS MIG DIT BØRNEVÆRELSE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.