Er der nogen der kan redde Vibe alias Tralala??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2008

Rasmine

ka li ja skriver:

fatter det ikke

NO KIDDING!!!
;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2008

ka li ja

bøøøøøøøvs!!!!!!

Anmeld

24. februar 2008

Marco2

Mebach skriver:

AG: Hvad er det nu for et ord du plejer at skrive på tysk eller dutch?
Den FEDE udtryk!
(Fatter bare ik hvad det betyder)

Kompressorerne der skal blæse kølig luft ind på processorerne i min øverste etage er midlertidigt ude af drift. Vi beklager eventuelle ulejligheder du måtte have erfaret i forbindelse med nedbruddet........

AG - som burde have været gået i seng for lææængst!!

Anmeld

24. februar 2008

Loggidut

ja skulle jeg forklare det der...så ville jeg putte den hen i retningen af....at marco´s øverste etage ikke fungere...der er driftstop...altså marco har ingen fornuft i hjernen...sådan ca...ik marco?
og altså...nu vil jeg vide ja eller nej....er du landlig fyr?8D

Marco2 skriver:

Mebach skriver:

AG: Hvad er det nu for et ord du plejer at skrive på tysk eller dutch?
Den FEDE udtryk!
(Fatter bare ik hvad det betyder)

Kompressorerne der skal blæse kølig luft ind på processorerne i min øverste etage er midlertidigt ude af drift. Vi beklager eventuelle ulejligheder du måtte have erfaret i forbindelse med nedbruddet........

AG - som burde have været gået i seng for lææængst!!

Anmeld

25. februar 2008

sttina

nå jeg skulle da også lige prøve om jeg kunne skrive indlæg.. Men næ nej :@ Sådan her lød miit svar :

Vi har konstateret, at der er blevet skrevet indlæg fra denne IP-adresse, som ikke overholder vores retningslinjer, og vi har derfor valgt at blokkere for IP-adressen. Hvis du ønsker at kunne skrive indlæg igen, kan du sende en e-mail til info@netbaby.dk, hvori du tilkendegiver, at du fremover vil overholde vores retningslinjer.

De kan da tro nej.. Ikke om jeg skal til at love noget!! Så jeg må bare holde mig til at skrive her.. Absolut ikke den værste straf (L)

Anmeld

25. februar 2008

Loggidut

Jammen hvad har du da skrevet...lol...jeg skriver igen og igen derinde....og jeg har fået advarslen...men ingen blok...hmmm...er det ikke underligt...og godmorgen

sttina skriver:

nå jeg skulle da også lige prøve om jeg kunne skrive indlæg.. Men næ nej :@ Sådan her lød miit svar :

Vi har konstateret, at der er blevet skrevet indlæg fra denne IP-adresse, som ikke overholder vores retningslinjer, og vi har derfor valgt at blokkere for IP-adressen. Hvis du ønsker at kunne skrive indlæg igen, kan du sende en e-mail til info@netbaby.dk, hvori du tilkendegiver, at du fremover vil overholde vores retningslinjer.

De kan da tro nej.. Ikke om jeg skal til at love noget!! Så jeg må bare holde mig til at skrive her.. Absolut ikke den værste straf (L)

Anmeld

25. februar 2008

sttina

jamen jeg skrev da bare sandheden at man skulle skynde sig ind på denne side.. For der gemte vi andre os.. Så ingen tvivl om at jeg ikke har overholdt deres retningslinjer :$ Men tog chancen fordi jeg synes det var synd hvis der var nogen der blev efterladt på den kedelige laaaaaaaaangsomme side, når vi nu har en super hurtig side her :D

Anmeld

25. februar 2008

Loggidut

helt enig sstina, men jeg bruger den der med at smide min mail adr til msn, og så kan jeg snakke med dem der...jeg må heller forsøge at holde min on derinde, hvis nu vi mangler flere (L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.