hjælp til tal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

671 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

muzen

er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg laver de her tal, alså det jeg søger er hvordan jeg kan få dem til at stå op på kagen.

ved i om der findes en how to do på dem. har prøvet youtupe uden helt.

håber meget at i kan hjælpe mig, da jeg meget gerne vil have lavet et der står 50 på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

iris-mor

Nu er der ikke noget billede, men dem jeg har brugt satte jeg spagetti i.

Anmeld

6. maj 2011

muzen

sådan her ser den ud :-)

Anmeld

6. maj 2011

iris-mor

Så meget buer mine slet ikke. Så der er jeg dig svar skyldig

Anmeld

6. maj 2011

Cstinne

hmm... på min com ser det ud som om de er lavet af noget andet, eller er glaseret

Anmeld

7. maj 2011

Anasmor

Dén kan jeg hjælpe med for dem har jeg lavet før..

Du ruller bare en pølse, ruller den spids i enderne og former tallet på et skærebræt, eller lignende fladt... så stikker du tandstikker ind i bunden, der hvor tallene skal sidde mod kagen, og så skal de tørre LÆNGE.. i en tørre kasse med dem, og så lad dem ligge i en uge... jo længere de ligger, jo lettere bliver de, og jo mere stabile...

Når de så skal bruges stikkes de blot ned i kagen, og der limes mellem kage og tal, så de sætter sig fast i overtrækket

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. maj 2011

muzen

Ej annasmor mange tak. Men jeg forstå ikke hvordan det kan være nok at stikke den ca 1 cm op er det ikke for tungt. Og vælter.

Anmeld

7. maj 2011

Christina.78

Anasmor skriver:

Dén kan jeg hjælpe med for dem har jeg lavet før..

Du ruller bare en pølse, ruller den spids i enderne og former tallet på et skærebræt, eller lignende fladt... så stikker du tandstikker ind i bunden, der hvor tallene skal sidde mod kagen, og så skal de tørre LÆNGE.. i en tørre kasse med dem, og så lad dem ligge i en uge... jo længere de ligger, jo lettere bliver de, og jo mere stabile...

Når de så skal bruges stikkes de blot ned i kagen, og der limes mellem kage og tal, så de sætter sig fast i overtrækket

wauw..superflotte kager..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.