Min datter hader sin seng..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

665 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

MetteMTH

Hej.

Min datter på 8 mdr, skriger helt vildt når hun kommer i sin egen seng, men når jeg tager hende op og ligger hende i vores seng, ligger hun bare om smiler.. Hun falder kun i søvn under amning. Så kan jge ligge hende over i hendes seng.. Hvad kan årsagen være til det? Før kunne jeg bare ligge hende over i hendes seng, så skulle hun nok falde i søvn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

jlp90

Mit gæt er at hun er blevet mere bevidst om at når hun kommer over sin egen seng er hun "alene" og hun syntes det er hyggeligere at sove oppe ved jer. 

Min datter kan heller ikke lide sin seng, men det er fordi hun aldrig har lært at sove i den. Det kan tage op til 14 dage at lærer hende at sove i hendes egen seng.

Anmeld

5. maj 2011

MetteMTH

jlp90 skriver:

Mit gæt er at hun er blevet mere bevidst om at når hun kommer over sin egen seng er hun "alene" og hun syntes det er hyggeligere at sove oppe ved jer. 

Min datter kan heller ikke lide sin seng, men det er fordi hun aldrig har lært at sove i den. Det kan tage op til 14 dage at lærer hende at sove i hendes egen seng.

Tror også det bare er tryghed, for når jeg kommer ind til hende, græder hun endnu mere.. Troede bare jeg havde fået hende lært det med at sove i hendes egen seng.. Hun er også begyndt at vågne mange gange om natten.. Men tror det er tænderne..

Anmeld

5. maj 2011

jlp90

Mette88 skriver:

Tror også det bare er tryghed, for når jeg kommer ind til hende, græder hun endnu mere.. Troede bare jeg havde fået hende lært det med at sove i hendes egen seng.. Hun er også begyndt at vågne mange gange om natten.. Men tror det er tænderne..

Jeg kan ikke lige huske om det ikke også er der at de begynder at ændre søvn, således at forholdet mellem rem søvn og drømmesøvnen ændre sig. Det kan måske også være derfor, men tænderne er også et godt bud.

Det kan være det er et tigerspring også. Det er fra 9 til 10 måneders alder de bliver mere mor syge, så man knapt kan gå på toilet uden dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.