Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Åh, er i dag 40+4 og jeg har oooooondt. ..
Har voldsom kvalme, hovedpine, ondt i ryggen/lænden og ondt i underlivet. Men ikke noget som tager rigtig ved. Åh, vil så gerne have min prinsesse ud!!
- ville bare brokke mig lidt, sorry..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ve støv ve støv ve støv pust pust pust
aya-zia skriver: ve støv ve støv ve støv pust pust pust
Taaaak!!
Iih og så hjalp min første omgang ve støv, dig ikke engang da jeg pustede det over til dig . Puuuuster igen
Mut skriver: Iih og så hjalp min første omgang ve støv, dig ikke engang da jeg pustede det over til dig . Puuuuster igen
Nej desværre..
Tager med glæde imod det igen!! ..
Det er nu begyndt at komme og gå i lænden. Men det gør ikke voldsomt ondt, men det er liiige til at holde ud. Åh, håber det tager ved!!
malenecl skriver: Det er nu begyndt at komme og gå i lænden. Men det gør ikke voldsomt ondt, men det er liiige til at holde ud. Åh, håber det tager ved!!
Jeg krydser fingere
Mut skriver: Jeg krydser fingere
Tusind tak!!
malenecl skriver: Åh, er i dag 40+4 og jeg har oooooondt. .. Har voldsom kvalme, hovedpine, ondt i ryggen/lænden og ondt i underlivet. Men ikke noget som tager rigtig ved. Åh, vil så gerne have min prinsesse ud!! - ville bare brokke mig lidt, sorry..
Krydser fingrer for, at der snart sker noget!
Katte87 skriver: Krydser fingrer for, at der snart sker noget!
Taak!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128