Selv betalt scanning sjælland. Hvor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.367 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

NilleG

Jeg vil høre om der er nogen der ved hvor man kan blive scannet i mit område, bor ved Haslev? Og hvad i selv har fået af scanninger udover det man bliver tilbudt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

tingimor

NilleG skriver:

Jeg vil høre om der er nogen der ved hvor man kan blive scannet i mit område, bor ved Haslev? Og hvad i selv har fået af scanninger udover det man bliver tilbudt.

ved godt det er en lille køre-tur men vi syns selv det var det helle være at komme ned til hende vi kørt fra køge af vi fik både lavet køns scanning og 3d scanning hos hende og hun er super dygtig.

vores lille pige vil ikke som vi gerne vil til 3d scanning også fik vi da bare en ny tid og forsøgt igen uden vi skulle betale ekstra..

http://www.mindyourbody.dk/

Anmeld

5. maj 2011

NilleG

tingimor skriver:

ved godt det er en lille køre-tur men vi syns selv det var det helle være at komme ned til hende vi kørt fra køge af vi fik både lavet køns scanning og 3d scanning hos hende og hun er super dygtig.

vores lille pige vil ikke som vi gerne vil til 3d scanning også fik vi da bare en ny tid og forsøgt igen uden vi skulle betale ekstra..

http://www.mindyourbody.dk/

kan se at de først laver kønsscanning fra uge 17 har hørt at nogen gør det fra uge 14...

Anmeld

5. maj 2011

Ka+Ma=Be

NilleG skriver:

Min svigerinde, Betina, scanner i Slagelse

Du kan eventuelt kigge på hendes hjemmeside www.barnivente.dk
Hun er uddannet jordmoder og sonograf og hendes butik ligger i en ønskebørn hvor man kan få 10 % rabat hvis man får en 3D scanning!

Anmeld

5. maj 2011

Ka+Ma=Be

NilleG skriver:

kan se at de først laver kønsscanning fra uge 17 har hørt at nogen gør det fra uge 14...

Der er flere steder der gør det fra uge 14, men det er anbefalet at "vente" til uge 17 for et mere sikkert resultat!

Det handler også om hvor dygtige de er til at se forskellene, og nogle vil gerne være på den sikre side.

Anmeld

5. maj 2011

tingimor

NilleG skriver:

tror bare det er fordi de  vil være helt sikker og man kan se det helle bedre i uge 17

Anmeld

5. maj 2011

mortilfreja

Katte87 skriver:

Min svigerinde, Betina, scanner i Slagelse

Du kan eventuelt kigge på hendes hjemmeside www.barnivente.dk
Hun er uddannet jordmoder og sonograf og hendes butik ligger i en ønskebørn hvor man kan få 10 % rabat hvis man får en 3D scanning!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.