Luftig chokoladekage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.425 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

Carl-Emil's mor

Hvad er jeres bedste opskrift på luftig ckokoladekage der kan bruges som bunde ???  

Trænger til at prøve noget nyt af end den jeg plejer at lave  Og skal jo have lavet en fin kage nu når det er mors dag på søndag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

muzen

Elmer&Amy skriver:

Hvad er jeres bedste opskrift på luftig ckokoladekage der kan bruges som bunde ???  

Trænger til at prøve noget nyt af end den jeg plejer at lave  Og skal jo have lavet en fin kage nu når det er mors dag på søndag 

det kan du da tro du må den er bare  den bedste chokoladekage

Anmeld

5. maj 2011

Carl-Emil's mor

Iiih den lyder altså lækker  du har skrevet du bager bundene enkeltvis?  man kan ikke bare hælde det hele op også bage den??

Anmeld

5. maj 2011

muzen

Elmer&Amy skriver:

Iiih den lyder altså lækker  du har skrevet du bager bundene enkeltvis?  man kan ikke bare hælde det hele op også bage den??

nej det er godt nok en fejl hvis der stå det for det gør jeg ikke. jeg bager en stor kage og skære 3 bunde af den

Anmeld

5. maj 2011

muzen

tak for det nu er det rettet

Anmeld

5. maj 2011

Carl-Emil's mor

Selv tak  Bruger du virkelig heller ikke æg i ??

Gik lige totalt i panik og klaskede 4 æg i  så må jeg se hvor godt det går heheh

Anmeld

5. maj 2011

muzen

Elmer&Amy skriver:

Selv tak  Bruger du virkelig heller ikke æg i ??

Gik lige totalt i panik og klaskede 4 æg i  så må jeg se hvor godt det går heheh

nix det er det der er så godt ved den. natron gør æggets arbejde. og kærnemælken gør den luftig. så den må du heller ikke erstatte med andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.