Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nvm skriver: er der snart nogen der ved noget med en dato på MOLO lagersalg?? havde hørt det skulle være i maj mdr. ??
er der snart nogen der ved noget med en dato på MOLO lagersalg??
havde hørt det skulle være i maj mdr. ??
På http://bornibyen.dk/koebenhavn/places/1054-molo-lagersalg er der en der skriver, at det blev holdt slut maj sidste år Så der kommer nok snart info om, hvornår det bliver i år.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Katte87 skriver: På http://bornibyen.dk/koebenhavn/places/1054-molo-lagersalg er der en der skriver, at det blev holdt slut maj sidste år Så der kommer nok snart info om, hvornår det bliver i år.
tak skal du ha
nvm skriver: tak skal du ha
Velbekommen!
Er du forresten medlem af børn i byen? De er ret gode til at opdatere om diverse lagersalg og messer Det synes jeg er super skønt.
Katte87 skriver: Velbekommen! Er du forresten medlem af børn i byen? De er ret gode til at opdatere om diverse lagersalg og messer Det synes jeg er super skønt.
nejj det er jeg ikke, koster det noget?
nvm skriver: nejj det er jeg ikke, koster det noget?
Jah, det koster 400 kr om året Men kunne også lige se at du bor på sydsjælland? Ved ikke om det gør en forskel, men det er selvfølgelig mest tilbud i København (og vist også en jydeklub).
Men der er en masse fordele med gratis indgang til diverse lagersalg og sådan samt ideer til hvad man kan lave med sine børn Rigtig fin klub.
Katte87 skriver: Jah, det koster 400 kr om året Men kunne også lige se at du bor på sydsjælland? Ved ikke om det gør en forskel, men det er selvfølgelig mest tilbud i København (og vist også en jydeklub). Men der er en masse fordele med gratis indgang til diverse lagersalg og sådan samt ideer til hvad man kan lave med sine børn Rigtig fin klub.
jeg må lige lure på det
Jeg havde også godt hørt om det, og fandt så noget på denne hjemmeside, og der ser det ud til, at det foregårpå Østerbro, Baltikavej 20 flg. dage:
Onsdag d.26/5 kl. 14-21
Torsdag d. 27/5 kl. 14-21
Fredag d. 28/5 kl. 14-18
Lørdag d. 29/5 kl. 10-17
Søndag d. 30/5 kl. 10-16
Adresse: Baltikavej 20, 2100 Østerbro
MamaJakob skriver: Jeg havde også godt hørt om det, og fandt så noget på denne hjemmeside, og der ser det ud til, at det foregårpå Østerbro, Baltikavej 20 flg. dage: Onsdag d.26/5 kl. 14-21 Torsdag d. 27/5 kl. 14-21 Fredag d. 28/5 kl. 14-18 Lørdag d. 29/5 kl. 10-17 Søndag d. 30/5 kl. 10-16 Adresse: Baltikavej 20, 2100 Østerbro
1000 tak for det
Datoer fra sidste år
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128