Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger Så melder jeg mig til herinde, da jeg idag har fået bekræftet at jeg er 6+1 cirka! Vi så et lille bitte foster (en klat), og der var en lille hvis dut som dunkede derud af! Det er det lille hjerte på den lille baby! JEG ER GRAVID! Jeg har først ville annoncere det nu, da vi har set hjertet og bekræftet det hele er ok, indtil videre Det er den mest fantastiske følelse og oplevelse
Jeg har termin ca. den 27-28december, men det når vidst at rykke lidt endnu
En kærlig hilsen en gladelig kommende moar!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jubiiiiiiiiiiiiiiii hvor er det stort!
Kæmpe stort tillykke
smillaluna skriver: Jubiiiiiiiiiiiiiiii hvor er det stort! Kæmpe stort tillykke
Tak skal du have! Jeg er såååå glad, det kan jo ikke besrives! Vi er SÅ glade og lettet.. Har virkelig også bidt mig selv i læben for ikke at råbe det op.. Meen, jeg måtte og ville bare vente til vi havde set den lille dims og hjertets slag
SSL skriver: Tak skal du have! Jeg er såååå glad, det kan jo ikke besrives! Vi er SÅ glade og lettet.. Har virkelig også bidt mig selv i læben for ikke at råbe det op.. Meen, jeg måtte og ville bare vente til vi havde set den lille dims og hjertets slag
Kan godt forstå du er ved at sprænges af glæde! Det er da osse bare det største man næsten kan opleve.
Kan godt huske hvordan det var at se det lille blinkende hjerte på skærmen. Så er det ligesom bare mere virkeligt. Man kan ikke rigtig forholde sig til det inden da, for man har jo "kun" en positiv test som bevis. Jeg kan huske at jeg havde lyst til at fortælle ALLE at den endelig var der da jeg var 4+3. Meeeeen jeg holdt mig i skindet og ventede helt til jeg var 7+0
SSL skriver: Hej piger Så melder jeg mig til herinde, da jeg idag har fået bekræftet at jeg er 6+1 cirka! Vi så et lille bitte foster (en klat), og der var en lille hvis dut som dunkede derud af! Det er det lille hjerte på den lille baby! JEG ER GRAVID! Jeg har først ville annoncere det nu, da vi har set hjertet og bekræftet det hele er ok, indtil videre Det er den mest fantastiske følelse og oplevelse Jeg har termin ca. den 27-28december, men det når vidst at rykke lidt endnu En kærlig hilsen en gladelig kommende moar!
Undskyld jeg blander mig i jeres gruppe, men NEEEEEJ hvor er det fantastisk! Rigtig hjertelig tillykke!
smillaluna skriver: Kan godt forstå du er ved at sprænges af glæde! Det er da osse bare det største man næsten kan opleve. Kan godt huske hvordan det var at se det lille blinkende hjerte på skærmen. Så er det ligesom bare mere virkeligt. Man kan ikke rigtig forholde sig til det inden da, for man har jo "kun" en positiv test som bevis. Jeg kan huske at jeg havde lyst til at fortælle ALLE at den endelig var der da jeg var 4+3. Meeeeen jeg holdt mig i skindet og ventede helt til jeg var 7+0
hehe, vi skal også lige fortælle det til det fjerne familie, og så fortæller vi det til heeeeele verden hehe.. Er sååå glad Og mange tak, det er så vigtigt og dejligt at se det hjerte banke afsted, så fint
Katte87 skriver: Undskyld jeg blander mig i jeres gruppe, men NEEEEEJ hvor er det fantastisk! Rigtig hjertelig tillykke!
Mange mange tak skal du have
Havde slet ikke set din tråd! Congrats søde ! Og 4. kvartal er jo det bedste kvartal
Secrets skriver: Havde slet ikke set din tråd! Congrats søde ! Og 4. kvartal er jo det bedste kvartal
haha, måneden kunne garantrisse være planlagt bedre fra vores side men hva fa'en Vi er jo helt igennem lykkelige
SSL skriver: haha, måneden kunne garantrisse være planlagt bedre fra vores side men hva fa'en Vi er jo helt igennem lykkelige
Ja, skidt pyt med det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128