Den mindste baby, med det fineste bankende hjerte <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.132 visninger
22 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

SSL

Hej piger Så melder jeg mig til herinde, da jeg idag har fået bekræftet at jeg er 6+1 cirka! Vi så et lille bitte foster (en klat), og der var en lille hvis dut som dunkede derud af! Det er det lille hjerte på den lille baby! JEG ER GRAVID! Jeg har først ville annoncere det nu, da vi har set hjertet og bekræftet det hele er ok, indtil videre Det er den mest fantastiske følelse og oplevelse  

Jeg har termin ca. den 27-28december, men det når vidst at rykke lidt endnu

En kærlig hilsen en gladelig kommende moar!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Faith

Jubiiiiiiiiiiiiiiii hvor er det stort!

Kæmpe stort tillykke

Anmeld

5. maj 2011

SSL

smillaluna skriver:

Jubiiiiiiiiiiiiiiii hvor er det stort!

Kæmpe stort tillykke

Tak skal du have! Jeg er såååå glad, det kan jo ikke besrives! Vi er SÅ glade og lettet.. Har virkelig også bidt mig selv i læben for ikke at råbe det op.. Meen, jeg måtte og ville bare vente til vi havde set den lille dims og hjertets slag

Anmeld

5. maj 2011

Faith

SSL skriver:

Tak skal du have! Jeg er såååå glad, det kan jo ikke besrives! Vi er SÅ glade og lettet.. Har virkelig også bidt mig selv i læben for ikke at råbe det op.. Meen, jeg måtte og ville bare vente til vi havde set den lille dims og hjertets slag

Kan godt forstå du er ved at sprænges af glæde! Det er da osse bare det største man næsten kan opleve.

Kan godt huske hvordan det var at se det lille blinkende hjerte på skærmen. Så er det ligesom bare mere virkeligt. Man kan ikke rigtig forholde sig til det inden da, for man har jo "kun" en positiv test som bevis. Jeg kan huske at jeg havde lyst til at fortælle ALLE at den endelig var der da jeg var 4+3. Meeeeen jeg holdt mig i skindet og ventede helt til jeg var 7+0

Anmeld

5. maj 2011

Ka+Ma=Be

SSL skriver:

Hej piger Så melder jeg mig til herinde, da jeg idag har fået bekræftet at jeg er 6+1 cirka! Vi så et lille bitte foster (en klat), og der var en lille hvis dut som dunkede derud af! Det er det lille hjerte på den lille baby! JEG ER GRAVID! Jeg har først ville annoncere det nu, da vi har set hjertet og bekræftet det hele er ok, indtil videre Det er den mest fantastiske følelse og oplevelse  

Jeg har termin ca. den 27-28december, men det når vidst at rykke lidt endnu

En kærlig hilsen en gladelig kommende moar!

Undskyld jeg blander mig i jeres gruppe, men NEEEEEJ hvor er det fantastisk! Rigtig hjertelig tillykke!

Anmeld

5. maj 2011

SSL

smillaluna skriver:

Kan godt forstå du er ved at sprænges af glæde! Det er da osse bare det største man næsten kan opleve.

Kan godt huske hvordan det var at se det lille blinkende hjerte på skærmen. Så er det ligesom bare mere virkeligt. Man kan ikke rigtig forholde sig til det inden da, for man har jo "kun" en positiv test som bevis. Jeg kan huske at jeg havde lyst til at fortælle ALLE at den endelig var der da jeg var 4+3. Meeeeen jeg holdt mig i skindet og ventede helt til jeg var 7+0

hehe, vi skal også lige fortælle det til det fjerne familie, og så fortæller vi det til heeeeele verden hehe.. Er sååå glad Og mange tak, det er så vigtigt og dejligt at se det hjerte banke afsted, så fint

Anmeld

5. maj 2011

SSL

Katte87 skriver:

Undskyld jeg blander mig i jeres gruppe, men NEEEEEJ hvor er det fantastisk! Rigtig hjertelig tillykke!

Mange mange tak skal du have

Anmeld

6. maj 2011

Frøken J.

Havde slet ikke set din tråd! Congrats søde ! Og 4. kvartal er jo det bedste kvartal

Anmeld

6. maj 2011

SSL

Secrets skriver:

Havde slet ikke set din tråd! Congrats søde ! Og 4. kvartal er jo det bedste kvartal

haha, måneden kunne garantrisse være planlagt bedre fra vores side men hva fa'en Vi er jo helt igennem lykkelige

Anmeld

6. maj 2011

Frøken J.

SSL skriver:

haha, måneden kunne garantrisse være planlagt bedre fra vores side men hva fa'en Vi er jo helt igennem lykkelige

Ja, skidt pyt med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.