Midt i landet, hvor er det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2008

Muffinmus

He he..er også med på fest i Viborg...så har jeg kun 15 min kørsel..så hold du bare party Bacon så kommer mig og Trine i hvert fald:)
Til Kalija...du skal sgu da lige mande dig op og være en soldat som BS hva....sove i telt..come on. De små kryb vil da elske at varme sig ved din smækre krop8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2008

ka li ja

aaaai du er for klam!!!
der er sgu ikke noget bs i mig,....
jeg er nok mere bubs!!!8D8D

Anmeld

24. februar 2008

Muffinmus

ka li ja skriver:

aaaai du er for klam!!!
der er sgu ikke noget bs i mig,....
jeg er nok mere bubs!!!8D8D

Fandme ja...du er SÅ meget Bubs, det er helt vildt... Men han er sgu da også for LÅL

Anmeld

25. februar 2008

ivfmarie

Mebach skriver:

Hvis nogen synes det er Viborg, lægger jeg hjertens gerne hus til næste MG-baby.dk fest!
Faktisk på forslag fra Lars, som synes det er synd for mig jeg sku gå glip af så meget spas som I tilsyneladende havde igår!

hehe ja det er sgu da fordi det er Lars der er den landlige godte!

Marie - stadig brugt til ujendelighed 8(

Anmeld

25. februar 2008

Mikkelmusen

jeg håber det, men man ved jo aldrig med min umulige familie og mandens arbejdstider...

Anmeld

25. februar 2008

Susan1978

vil jo bare lige sige at hvis vi kan tage til jylland - dvs fra den ene ende af landet kan I vel også...

det går vel begge veje.. ??

Susan :S

Anmeld

25. februar 2008

Loggidut

jeg er ihvertfald frisk på en pølse ved tecno-trance mommy!
og er ikke bleg for at trykke speederen i bund....

sådan!

hvor er ny mor forresten...hmmm, danser hun mon endnu (?)

Susan1978 skriver:

vil jo bare lige sige at hvis vi kan tage til jylland - dvs fra den ene ende af landet kan I vel også...

det går vel begge veje.. ??

Susan :S

Anmeld

25. februar 2008

Anja

Blander mig lige og støtter op om, at jyderne vel også kan komme en tur til Sjælland !!!
:-)

Anmeld

25. februar 2008

Loggidut

ja helt sikkert...jeg syntes det er fedt at så mange valgte at dukke op, og at det så var så langt væk fra, det var da vildt....så vil ny mor holde pølse-party...så er sloggi på pletten, og fylder gerne sin bil med folk og fæ....
jeg vil sørme ikke gå glip af sådan en fest igen (dog bliver det uden klip-8Dklapper)

Anja skriver:

Blander mig lige og støtter op om, at jyderne vel også kan komme en tur til Sjælland !!!
:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.