3 hun rotter (ikke til avl) med ALT tilbehør!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.430 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Jeg er på udkig efter nogen der vil tage imod mine 3 dejlige rotte piger.

Jeg vil gerne have de får et nyt hjem, da vi har to katte, og snart en lille ny baby dreng. Hvilket gør at vi ikke har den samme tid og overskud til de 3 skønne rotte piger.

Lidt om mine 3 hun rotter:

Junior: ca. 1år gammel. købt som salgsklare: 30. juni 2010. (Kender ikke til forældre rotterne) Hvid rotte, med sorte øjne og mørk på ryg og toppen af hovedet. Junior er en meget nysgerrig rotte, der elsker udfordringer, og hun er den dominante rotte. Men hun er meget kærlig over for de 2 andre, og hun nusser og leger gerne med de to yngre. Men hun sætter dem også på plads, hvis de gør noget hun ikke er tilfreds med.

Creamy: ca. 1år gammel. købt som salgsklare: 12. August 2010. (Kender ikke til forældre rotterne) Helt rød rotte, med røde øjne. Creamy er en meget nysgerrig rotte, som tit handler før hun tænker, hun kaster sig ud i det hele, og er på ingen måde bange for nye ting, og hvis der kommer for meget på opleveren siger hun selv fra. Det er hende der er kommet længst, fra at være en rotte der bed og var lidt aggresiv over for mennesker, til nu, hvor hun ikke kunne finde på at bide, med mindre mine fingre lugter af kød, og hun ikke lige kunne kende forskel på hånden min og maden i den.

Mimse: 1år gammel. Købt som salgsklare: 12. August 2010. (Kender ikke til forældre rotterne) Albino rotte (røde øjne) Mimsen, som vi også kalder hende, er en meget forsigtig rotte, der hellere gemmer sig en gang for meget end en gang for lidt. Hun har ikke så meget gåpå-mod som de to andre, men hun er udspekuleret. Hun har ikke været nem at "træne" da hun tit gemmer sig bag de to andre hun rotter. Men hun er en snug rotte, hun er god til at finde måder at komme uden om de to andre på, til egen fordel.

De er som sagt 3 dejlige hun rotter, men mit problem er at jeg ikke har tid til dem som før, og de er stadig i den process, hvor de skal lære at mennesker ikke er farlige, og de er alle 3 på hvert sit sted med hensyn til hvad man kan med dem. Junior og Creamy er relativ trygge ved mine hænder, og de kommer gerne og putter næsen i mine hænder for at undersøge om jeg nu har noget mad gemt væk til dem. Men Mimsen har jeg ikke kunne opnå det samme tillidsbånd med.
Creamy og Junior har jeg haft ude af buret, hvor de selv kom ud, med nogen gode godbidder, og en ordentlig omgang tålmodihed. Jeg er sikker på at de i de rette hænder vil være i stand til at blive nogen rigtig nusse rotter, da de klart er nogen sociale og snakkesagelige små rotter.

Jeg vil meget gerne finde dem et nyt og kærligt rotte hjem, hvor der er tid til dem alle 3 og deres forskellige personligheder.
Hvad følger med:

Bur til 3 rotter (med mest plads til 3 rotter)
1kg Altromin Fuldfodder
½ pakke af 14kg hempstrøelse 
Vand flaske
Fodderskål (som de alle 3 elsker at sove i sammen, og oven på hinanden)
Sodavandsflaske som de kan gemme sig i og sove i.
Lille hus de kan gemme sig i og sove i.

Håber der er nogen der har lyst til at overtage disse 3 dejlige rotter, det haster på ingen måde at finde et nyt hjem, da jeg gerne vil sikre mig det er et godt sted, og nogen gode nye ejere. De får alt den kærlighed og omsorg jeg kan give dem, og de bliver forkælet godt.

Hvis du har nogen spørgsmål om de 3 dejlige rotte piger, er du velkommen til at skrive en Privat besked til mig

Her på dette link er der en masse billeder af de 3 små piger.

Her på dette link er der en video af de 3 rotter, mens de får lidt godbidder.

Håber der er nogen der vil være interesseret. Og skriv endelig hvis i har nogen spørgsmål.

Med venlig hilsen Skovrup

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Pullemulle

Hvor ville jeg dog bare gerne overtage dem! Jeg må desværre få flere dyr for min mor...

Anmeld

16. maj 2011

Skovrup

Pullemulle skriver:

Hvor ville jeg dog bare gerne overtage dem! Jeg må desværre få flere dyr for min mor...

Det ville være rart hvis nogen havde tid og lyst til at overtage disse 3 dejlige rotter

Tak for OP'eren.

Men nu er rotter heller ikke det mest "almindelige" dyr at have som kæledyr.

Anmeld

16. maj 2011

Pullemulle

Fru. Skovrup skriver:

Det ville være rart hvis nogen havde tid og lyst til at overtage disse 3 dejlige rotter

Tak for OP'eren.

Men nu er rotter heller ikke det mest "almindelige" dyr at have som kæledyr.

Rotter er ikke de mest almindelige kæledyr, men søde er de da. Har selv haft to rotteunger for nogle år siden, men det var uden min mors accept, så da de blev opdaget var hun ikke så glad.. Jeg glæder mig bare til at få mit eget sted, så skal jeg have sådan nogle dejlige basser

Anmeld

29. maj 2011

Skovrup

De 3 dejlige rotter har idag fået et nyt hjem som jeg er sikker på nok skal tage sig pænt af dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.