Resultatet af mit nye hår :p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.158 visninger
22 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

Magsen

ved ikke helt hvorfor det ser anderledes ud på billedet, end i virkeligheden?? .. måske fordi jeg har et lorte cam : .. 

.. Det er lidt lysere i virkeligheden, men er imponeret over hvor lyst det blev, når jeg kun skulle have striber og mit hår nærmest var sort  Så caramel farvet den her gang, og næste gang bliver det så igen proppet med striber

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Malene84

Maggieh skriver:

ved ikke helt hvorfor det ser anderledes ud på billedet, end i virkeligheden?? .. måske fordi jeg har et lorte cam : .. 

.. Det er lidt lysere i virkeligheden, men er imponeret over hvor lyst det blev, når jeg kun skulle have striber og mit hår nærmest var sort  Så caramel farvet den her gang, og næste gang bliver det så igen proppet med striber

det ser super fint ud

Anmeld

5. maj 2011

ZamanogDania

Den er rigtig flot til dig søde. Især når det bliver sommer. Det er en frisk farve

Anmeld

5. maj 2011

Frøken J.

EJ, det ser SUPER lækkert ud! Det er lige før jeg synes du skal beholde den farve, men det får jeg nok ikke overbevist dig om. Hehe

Anmeld

5. maj 2011

Kamulla

nææhh hvor fint.. det ligner på en prik mit

Anmeld

5. maj 2011

Magsen

Malene84 skriver:

det ser super fint ud

taaaaaaaak 

Anmeld

5. maj 2011

Magsen

ZamanogDania skriver:

Den er rigtig flot til dig søde. Især når det bliver sommer. Det er en frisk farve

tusind tak søde Jaa ik, jeg tænkte nemlig også at det var er suuuper fin sommerfarve  

Anmeld

5. maj 2011

Magsen

Secrets skriver:

EJ, det ser SUPER lækkert ud! Det er lige før jeg synes du skal beholde den farve, men det får jeg nok ikke overbevist dig om. Hehe

SYNES DU  !! THANKS !! 

Meneh, jooo lidt tid endnu ihvertfald jeg må jo ikke farve det igen før en 2-3 måneder 

Anmeld

5. maj 2011

Dinna88

Åhj, hvor er du fin! Ser rigtig godt ud!

Anmeld

5. maj 2011

Magsen

Sallisørøver skriver:

nææhh hvor fint.. det ligner på en prik mit

tak for det  

gør det det? :b er dit ikke meget lysere? :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.