William kommer på Mandag!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

Williams'Mor

Hej med jer!!:-))

Jeg er nu i uge 40+3. Her forleden fik jeg at vide at William lå i sædestilling, så jeg var inde og prøve og få ham vendt her igår, men det lykkes altså ikke. Det æv, men det går!!

Nu har jeg fået tid på OUH på Mandag klokken 08:00 til kejsersnit!!!
Jeg glæder mig så meget!!  Ville bare lige dele min glæde med jer!

herfra!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

JacobsMoar

Iiih hvor spændende 

Venter med at sige tillykke til på mandag 

Anmeld

5. maj 2011

Williams'Mor

KarinaB. skriver:

Iiih hvor spændende 

Venter med at sige tillykke til på mandag 

Hehe, Ja det er såååå spændene. Wuhu

Anmeld

5. maj 2011

Frøken J.

Spændende! Glæder mig til at se hvordan den bette ser ud

Anmeld

5. maj 2011

Caroline86

æj, hvor er det spændende

Hvis du har lyst, kan du læse min fb HER

Hun kom også til verden ved pks fordi hun var uk-baby og ikke kunne vendes

Jeg var ULYKKELIG over ikke at skulle føde "rigtigt" men jeg endte med at have en fantastisk oplevelse

glæd dig Det er helt fantastisk at ligge der, stemningen er fantastisk, spændingen stiger og pludselig hører man bare den mest vidunderlige stemme SKRÅÅÅÅLE når ens guld kommer til verden! Jeg glemmer det aldrig

Anmeld

5. maj 2011

Fru.Mäes <3

.. IHHH, hvor spændende altså

Jeg fik osse et planlagt kejsersnit, da Felix osse lå i sædestilling! De prøvede osse at vende ham, MEN MEN - han havde det sku fint hvor han var - så det skulle de ikke have lov til

Det er en virkelig GOD oplevelse at få et kejsersnit - det var det hvert fald her.. ÅHHHA, mindes det som var det igår...

Held og lykke med det - glæder mig til at se billeder og ikke mindst at høre om DIN oplevelse af et kejsersnit..

Krams Rikke

Anmeld

5. maj 2011

Williams'Mor

Tak for de søde beskeder alle sammen!!
Glæder mig såå meget, og er slet ikke tvivl om at det er en vidunderlig oplevelse. Jeg glæder mig så meget!!!!

Anmeld

5. maj 2011

Nadia&Daniel

Uhhh stor oplevelse  Jeg fik også selv planlagt kejsersnit - pga de ikke kunne vende vores guldklump.. Stort tillykke - glæder mig til FB og billeder af William

Anmeld

5. maj 2011

Nadia&Daniel

FrøkenHedegaard skriver:

.. IHHH, hvor spændende altså

Jeg fik osse et planlagt kejsersnit, da Felix osse lå i sædestilling! De prøvede osse at vende ham, MEN MEN - han havde det sku fint hvor han var - så det skulle de ikke have lov til

Det er en virkelig GOD oplevelse at få et kejsersnit - det var det hvert fald her.. ÅHHHA, mindes det som var det igår...

Held og lykke med det - glæder mig til at se billeder og ikke mindst at høre om DIN oplevelse af et kejsersnit..

Krams Rikke

Anmeld

5. maj 2011

Lisbeth85

Held og lykke - jeg fødte selv i sædestilling, og det kan altså godt anbefales en anden gang måske ? Men din beslutning bliver du også glad for - du kan jo selv læse, hvor mange der har taget den samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.