Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sara_S skriver: Guuuuuuuud! Er det et år allerede!! Men altså... STORT TILLYKKE!!!! I grøn og blå... rigtig Tristan-Villads stil!
Guuuuuuuud! Er det et år allerede!!
Men altså... STORT TILLYKKE!!!!
I grøn og blå... rigtig Tristan-Villads stil!
SÅDAN!!! YEAH!!! Tusind tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Malene84 skriver: uh, tusind tak
uh, tusind tak
Var så lidt.. Jeg håber i får en FANTASTISK dag..
lykkekevin skriver: tillykke med dagen til to kære små
tillykke med dagen til to kære små
mange tak
bøgelund1 skriver: Kæææææmpe tillykke med den store dag.. håber i bliver fejret lige som i fortjener..
Kæææææmpe tillykke med den store dag..
håber i bliver fejret lige som i fortjener..
Uh ja det håber jeg også (de er i vugger)
sarahb skriver: Stort tillykke til de fantastiske 2.... Håber i får en vidunderlig dag alle sammen.. Hurra hurra....
Stort tillykke til de fantastiske 2.... Håber i får en vidunderlig dag alle sammen.. Hurra hurra....
Mange, mange tak og i lige måde
Mor til Liva skriver: STORT TILLYKKE med begge dine 2 skønne drenge Håber I får en skøn dag
STORT TILLYKKE med begge dine 2 skønne drenge
Håber I får en skøn dag
hehehe fed detalje mange tak
Allerede Det betyder jo, at Sarah snart er 1 år også... Hvor blev min lille pige af...
Stort tillykke med de to lækre
lisesp83 skriver: Tillykke med de 2 smukke basser. Håber de blir forkælet, men mon ikke. Hurra hurra hurra
Tillykke med de 2 smukke basser.
Håber de blir forkælet, men mon ikke.
Hurra hurra hurra
det kan du tro!!! Tak for den blå og grønne hilsen
W.. skriver: STORT TILLYKKE TIL DE 2 SMÅ VIDUNDERE!! Tænkte godt, at der måtte være en "tillykke-tråd" i dagens anledning. Håber I får en dejlig dag med Jeres forældre
STORT TILLYKKE TIL DE 2 SMÅ VIDUNDERE!!
Tænkte godt, at der måtte være en "tillykke-tråd" i dagens anledning.
Håber I får en dejlig dag med Jeres forældre
hehe - mange tak
MoarJ skriver: Kæmpe stort tillykke med fødselsdagen... Håber det bliver en god en af slagsen...
Kæmpe stort tillykke med fødselsdagen... Håber det bliver en god en af slagsen...
tusind tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128