Idag da Julie og farmand kom hjem..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

Mira0911

Fortæller farmand at dagplejeren siger at Julie slet ikke siger noget derhenne i løbet af dagen... 

Dagplejeren fortæller at hun måske har en periode hvor hun slet ikke vil snakke.. 

I mine øjne lyder det underligt... Børn har måske sådan periode eller hvordan er det? 

Herhjemme snakker hun helt vildt, og pjatter rundt... Derhenne leger hun bare med legesagerne og hygger sig, men siger intet... 

Fortæl mig lige at det er ret normalt for børn i den alder... Er dog en smule bekymret... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Vingummien

Her bliver der snakket en hel del mere hjemme end der hvor han passes

Anmeld

4. maj 2011

Mira0911

Vingummien skriver:

Her bliver der snakket en hel del mere hjemme end der hvor han passes

Så det er meget normalt? 

Anmeld

4. maj 2011

Vingummien

MoarJ skriver:

Så det er meget normalt? 

Ja det tror jeg, vuggestuen var nu ikke bekymret på det område

Anmeld

4. maj 2011

Mira0911

Vingummien skriver:

Ja det tror jeg, vuggestuen var nu ikke bekymret på det område

Okey... Må nok ærlig indrømme at jeg synes den nye dagpleje måske lige bekymre sig for meget... Kan jo være Julie havde en dårlig dag eller var træt... 

Anmeld

4. maj 2011

Vingummien

MoarJ skriver:

Okey... Må nok ærlig indrømme at jeg synes den nye dagpleje måske lige bekymre sig for meget... Kan jo være Julie havde en dårlig dag eller var træt... 

Ja det gør hun nok, når der ikke er noget galt derhjemme jo

Anmeld

4. maj 2011

Mira0911

Vingummien skriver:

Ja det gør hun nok, når der ikke er noget galt derhjemme jo

Nemlig... 

Anmeld

4. maj 2011

TbCp

Jeg har 4 konstant knævrende dagplejeunger mellem 2 og 2 1/2 år... og jeg mener KONSTANT KNÆVRENDE ..

Aj det er nu hyggeligt nok

Hvis du er bekymret så tag da en snak med dagplejeren og hør om det er noget hun har oplevet før eller om hun synes der er grund til at være bekymret.

Anmeld

4. maj 2011

Mira0911

TbCp skriver:

Jeg har 4 konstant knævrende dagplejeunger mellem 2 og 2 1/2 år... og jeg mener KONSTANT KNÆVRENDE ..

Aj det er nu hyggeligt nok

Hvis du er bekymret så tag da en snak med dagplejeren og hør om det er noget hun har oplevet før eller om hun synes der er grund til at være bekymret.

Okey... Overvejer da at tage snakken med hende... Da Julie startede ude ved hende i Januar i år, snakkede hun heller ikke ret meget... allerede efter 14 dage, sagde dagplejeren at hun vil have en talepædagog til at kigge på hende, for snakke det skulle hun kunne da hun startede... 

Jeg synes måske dagplejeren tager nogle tingene lidt for ilde op... 

Det er kun idag hun har ikke har snakket derhenne... 

Anmeld

5. maj 2011

TbCp

Okey... Overvejer da at tage snakken med hende... Da Julie startede ude ved hende i Januar i år, snakkede hun heller ikke ret meget... allerede efter 14 dage, sagde dagplejeren at hun vil have en talepædagog til at kigge på hende, for snakke det skulle hun kunne da hun startede... 

Jeg synes måske dagplejeren tager nogle tingene lidt for ilde op... 

Det er kun idag hun har ikke har snakket derhenne... 

Nåå så var det måske mere bare for at sige at "hun har godt nok været stille idag" .... sådan kan jeg også finde på at sige til forældrene hvis børnene en dag har været anderledes end de plejer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.