Gave fra Mathilde..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. november 2008

Stumpen

LIdt inspireret af st-S dejlige fortælling, vil jeg lige komme med min..

I går da Mathilde kom hjem kom hun løbende ind til mig med et stykke karton klippet ud som en sky med en masse slikepapir rullet til kugler limet på...

Mit hjerte smeltede fuldstændigt.. Her stod ungen med noget HUN har lavet.. Hun er tidligere kommet hjem med tegninger, men det er jo ligesom blevet hverdag og hun er kommet hjem med glas fyldt op med naturting i og edike i -noget der skinner langt væk af at det primært af DP'eren der har lavet den, men denne her, den skinnede bare langt væk af at det var MATHILDE der mere eller mindre selv har lavet den...

Hun var så stolt og nu hænger den fin og flot i stuen..
Anja -med en lettere generende kvalme-agtig noget....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2008

Munder

Hvor dejligt. Ja de bliver altså store, og forstår mere af måden at give udtryk for følelser

Anmeld

6. november 2008

rlyn

Det er altså bare helt fantastisk, når der begynder at tikke hjemmelavede gaver ind på kontoen

Jeg fik det flotteste armbånd af Tristan i fødselsdagsgave, som han selv har lavet i DP - dér smeltede mit hjerte sq også

Anmeld

6. november 2008

3rollinger

Ja, det er saa skoent at faa hjemmelavede gaver af ungerne.

Bortset fra naar det er blade de hver dag samler op fra gaden begge to og som jeg ikke maa smide ud efterflg fordi det jo er en gave .

Anmeld

8. november 2008

st

Hvor dejligt med en lille sky. Skønt når de sådan "begaver" en.

Man kan da kun elske de små nusere.

st

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.