drengenavne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.428 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

Anonym trådstarter

virker måske lidt dumt at skrive anonym, men der kan være kendte hoveder herinde  og vi er enige om at det kun er os der skal vide det (endnu hvertfald og forhåbentlig indtil fødslen)

Vi har lige fundet ud af vi skal have en dreng  glæder os, men vi/jeg er lidt lost på de drengenavne 

hvad syntes i om: 

Anton

Pelle

Thor

Bjørn

Tore

Alfred

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Julemusen

For at være ærlig kan jeg kun lide Alfred. Er ikke så glad for Thor, da jeg holder mig fra de nordiske gudenavne.

Og Pelle og Anton har jeg kendt katte der hedder hehe.

Bjørn synes jeg bare er lidt gammelt-daws.  

Men det er bare min smag jo.

Jeg har tænkt på Oskar hvis jeg får en dreng og min kæreste vil have Albert hvis der er en dreng 

Held og lykke med at finde et navn som lige passet til jer og bebsen. 

Anmeld

4. maj 2011

Anonym trådstarter

Kitty-Katten skriver:

For at være ærlig kan jeg kun lide Alfred. Er ikke så glad for Thor, da jeg holder mig fra de nordiske gudenavne.

Og Pelle og Anton har jeg kendt katte der hedder hehe.

Bjørn synes jeg bare er lidt gammelt-daws.  

Men det er bare min smag jo.

Jeg har tænkt på Oskar hvis jeg får en dreng og min kæreste vil have Albert hvis der er en dreng 

Held og lykke med at finde et navn som lige passet til jer og bebsen. 

Oskar syntes jeg også er et rigtig godt navn, men da jeg tidligere har snakket med min mor om navne (både drenge og piger) fik hun lige aflivet netop Oskar. Oskar ville ellers også passe ret godt til vores andre børn 

Jeg ved heller ikke om det vil blive nogen af de navne jeg har skrevet, men er HELT på bar bund her.. 

Anmeld

4. maj 2011

Julemusen

Nej der er bare ikke nemt, heller ikke når ens mor og sviger-mekanik har en holdning med hehe. 

Mit ynglings drengenavne er Oliwer, men den stjal min søster og Bertram, men der har hele min famile lagt veto, øv øv. 

Ellers: Villads, Noah, Nord, William, Julius, August, Arthur. men men kærsten kan ikke fordrage dem hehe. 

Så håber jeg får en pige hehe

Anmeld

4. maj 2011

Anonym trådstarter

Kitty-Katten skriver:

Nej der er bare ikke nemt, heller ikke når ens mor og sviger-mekanik har en holdning med hehe. 

Mit ynglings drengenavne er Oliwer, men den stjal min søster og Bertram, men der har hele min famile lagt veto, øv øv. 

Ellers: Villads, Noah, Nord, William, Julius, August, Arthur. men men kærsten kan ikke fordrage dem hehe. 

Så håber jeg får en pige hehe

Noah et fantastisk navn til en lille bandit.. har selv en af slagsen (skulle vist have heddet Emil i stedet, minder i hans væremåde ufattelig meget om Emil fra Lønneberg 

Ja pigenavnet har vi egentlig også på plads, men den får vi aldrig brug for nu 

Anmeld

19. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

virker måske lidt dumt at skrive anonym, men der kan være kendte hoveder herinde  og vi er enige om at det kun er os der skal vide det (endnu hvertfald og forhåbentlig indtil fødslen)

Vi har lige fundet ud af vi skal have en dreng  glæder os, men vi/jeg er lidt lost på de drengenavne 

hvad syntes i om: 

Anton

Pelle

Thor

Bjørn

Tore

Alfred

Anton 

Anmeld

27. maj 2011

Stjernholm87

Vi venter en lille dreng og hjemme ved os er det navne :

Anton

Simon

Marius

som er på banen... :-) vi har også besluttet at der skal være 2-3 navne at vælge imellem helt indtil han kommer til verden. Så  vi rigtig kan se hvad han ligner :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.