Sove selv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

Diana...

Hej i skønne Q. 

Håber i alle har det godt FOR DET HAR JEG 

Nå men idag besluttet jeg mig for at NU var det altså tid til at Nadia skulle over at sove i sin egen seng/vugge da jeg sover af H..... til når hun ligger ved siden af mig, det samme skete da Lucas blev 3 måneder og begynde og bevæge sig lidt mere. Jeg sover nemlig ikke særlig tungt. Så jeg besluttet at nu skulle hun lære og sove selv i sin vugge og når hun så har lært det ryger hun på værelse med Lucas (indtil vi får bygget førstesalen færdig så får de hver deres værelse). 

Nå men jeg ligger hende så her kl 19 som hun plejer at komme i seng og går så væk med det samme. 10 min efter kommer hun lige med lidt klynk (græder ikk) Jeg går hen og giver hende sutten, 10 min. efter kommer der lidt klynk igen (græder stadig ikk) jeg går hen og giver hende sutten igen, 20 min. efter går jeg hen for at kikke og HALLO hun sover JAAAAA  hvor vild er det ikke. Hun plejer at blive flasket i søvn eller vugget i armene i søvn så komme hun i vuggen og falder selv i søvn jamen for pokker da VILD. he he. Nå men hvis det går lige så godt i morgen så ryger hun allerede ind på Lucas værelse der Uhh altså mine børn er ved at blive SÅ store jeg kan slet ikke ha det he he. 

Fantastisk onsdags aften til jer 

Krammer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Kit

Ej, hvor er det godt - er ikke spor misundelig - NOT!

Alberte bliver stadig ammet i søvn og skal være helt væk før hun rykkes i liften. Men hun vil så heller ikke bruge sut, måske det kunne have gjort en forskel. Til gengæld sov hun på eget værelse for første gang i nat og skal gøre det fremover.

Kit med Alberte på 3 mdr.

Anmeld

4. maj 2011

Diana...

Kit skriver:

Ej, hvor er det godt - er ikke spor misundelig - NOT!

Alberte bliver stadig ammet i søvn og skal være helt væk før hun rykkes i liften. Men hun vil så heller ikke bruge sut, måske det kunne have gjort en forskel. Til gengæld sov hun på eget værelse for første gang i nat og skal gøre det fremover.

Kit med Alberte på 3 mdr.

Det var præcis på samme måde med Nadia, det også derfor det overrasker mig sådan. Nadia bruger heller ikke sut eller hun vil gerne men kan ikke selv finde ud af det. Så jeg holder på den til hun får fat i den. 

SUPER hun er på eget værelse det glæder jeg mig godt nok også til, selv om jeg har meget svært ved at give slip denne gang. Men jeg ved hvor meget det gør for min egen nattesøvn. 

Anmeld

4. maj 2011

Mettemus

Wuhu! Tillykke med at vinde sengen tilbage!

SOV GODT når du når så langt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.