Hej i skønne Q.
Håber i alle har det godt FOR DET HAR JEG
.
Nå men idag besluttet jeg mig for at NU var det altså tid til at Nadia skulle over at sove i sin egen seng/vugge da jeg sover af H..... til når hun ligger ved siden af mig, det samme skete da Lucas blev 3 måneder og begynde og bevæge sig lidt mere. Jeg sover nemlig ikke særlig tungt. Så jeg besluttet at nu skulle hun lære og sove selv i sin vugge og når hun så har lært det ryger hun på værelse med Lucas (indtil vi får bygget førstesalen færdig så får de hver deres værelse).
Nå men jeg ligger hende så her kl 19 som hun plejer at komme i seng og går så væk med det samme. 10 min efter kommer hun lige med lidt klynk (græder ikk) Jeg går hen og giver hende sutten, 10 min. efter kommer der lidt klynk igen (græder stadig ikk) jeg går hen og giver hende sutten igen, 20 min. efter går jeg hen for at kikke og HALLO hun sover JAAAAA
hvor vild er det ikke. Hun plejer at blive flasket i søvn eller vugget i armene i søvn så komme hun i vuggen og falder selv i søvn jamen for pokker da VILD. he he. Nå men hvis det går lige så godt i morgen så ryger hun allerede ind på Lucas værelse der Uhh altså mine børn er ved at blive SÅ store jeg kan slet ikke ha det he he.
Fantastisk onsdags aften til jer 
Krammer
Anmeld