kort herfra...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

JustAnotherName

Yes, idag bliver det rent faktisk KORT fra mig   

Idag er det 6 år siden at Kenneth og jeg officielt blev par 
Og 5 år siden han friede til mig og jeg svarede "ja"......
Og ja-ja, det bryllup skal vi jo også nok få holdt, en dag, engang  

Imorgen får jeg standpunkts-karakter i skolen - Ikke at de betyder alverdens. Men alligevel, så er det lidt spændende at høre!.
Og på fredag skal vi fremlægge projekt, som vi knokler på livet løs med i disse dage. Vi har kun haft igår, idag og så imorgen til at lave det det 
Vi har valgt "Apopleksi - og de pårørende til den ramte" som vores emne. Jeg er spændt på, om det ender med at blive godt! - Det håber jeg! Men der skal godt nok knokles benhårdt imorgen for at bliver færdige. Og vi er de aller første der skal fredag morgen

Så er der kun Mandag og Tirsdag tilbage med min gamle klasse.

Så skal jeg små 3 uger i praktik igen (samme plejehjem som sidst).

Og så vender jeg tilbage og skal starte i en NY klasse, med nye lærer - endnu engang! Det er 3 sæt lærere jeg får indenfor 5 måneders skoletid.

Så er der kun 20 hæsblæsende skoledage tilbage fremtil eksamen og afslutning!! Jeg er helt færdig den 30 Juni 2011..... Det er jo snart!

Jeg kan godt mærke, at det lakker mod enden af uddannelsen nu.
Det går virkelig tjep. Der sker nyt hele tiden! Og man bliver lidt "forpustet".

Fredag den 13 maj får jeg også svar på, om jeg er optaget på assistent-uddannelsen. Men jeg forventer det egentligt ikke helt   - Og jeg er blevet meget usikker på, om jeg egentligt selv inderligt håber på det eller ej.... Men altså, hvis jeg kommer ind, så giver jeg det også en velfortjent skalle! ....Men har også lovet mig selv, at det ikke skal være på bekostning af, at jeg har det OK, og selv føler at jeg kan klare det pt. For jeg VED, at der bliver dobbelt-op på læsning mv. Og at man skal køre længere til de få praktiksteder der udbydes + arbejdstiderne er meget faste og ufleksible (hvilket gør det ekstra svært, når manden har døgnvagter, så jeg på roterende dage er alene med det hele herhjemme).

NÅ!!

Men det blev så alligevel løgn, at det skulle være et kort indlæg fra mig
JEG PRØVEDE ELLERS  -  DET GJORDE JEG VIRKELIG!!!   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

TbCp

Guuud er det allerede så snart at du er færdig!!!

Det lyder jo til at det hele bare går forrygende og fremlæggelse og eksaminer er jeg slet ikke i tvivl om at du klarer kanon godt!

Anmeld

4. maj 2011

JustAnotherName

TbCp skriver:

Guuud er det allerede så snart at du er færdig!!!

Det lyder jo til at det hele bare går forrygende og fremlæggelse og eksaminer er jeg slet ikke i tvivl om at du klarer kanon godt!

Tak for tilliden!   ....Jeg tør ikke forvente for meget!
Alt på den nye skala fra 7 og op, vil jeg være udemærket tilfreds med...

Anmeld

4. maj 2011

anna-jonas

Stort tillykke med jeres 6-års dag, Katrine.

Jeg vil vente i spænding d. 13 maj, og krydser fingre for at du kommer ind. Det kunne være så godt for dig..........

Anmeld

5. maj 2011

Bondepigen

JustAnotherName skriver:

Yes, idag bliver det rent faktisk KORT fra mig   

Idag er det 6 år siden at Kenneth og jeg officielt blev par 
Og 5 år siden han friede til mig og jeg svarede "ja"......
Og ja-ja, det bryllup skal vi jo også nok få holdt, en dag, engang  

Imorgen får jeg standpunkts-karakter i skolen - Ikke at de betyder alverdens. Men alligevel, så er det lidt spændende at høre!.
Og på fredag skal vi fremlægge projekt, som vi knokler på livet løs med i disse dage. Vi har kun haft igår, idag og så imorgen til at lave det det 
Vi har valgt "Apopleksi - og de pårørende til den ramte" som vores emne. Jeg er spændt på, om det ender med at blive godt! - Det håber jeg! Men der skal godt nok knokles benhårdt imorgen for at bliver færdige. Og vi er de aller første der skal fredag morgen

Så er der kun Mandag og Tirsdag tilbage med min gamle klasse.

Så skal jeg små 3 uger i praktik igen (samme plejehjem som sidst).

Og så vender jeg tilbage og skal starte i en NY klasse, med nye lærer - endnu engang! Det er 3 sæt lærere jeg får indenfor 5 måneders skoletid.

Så er der kun 20 hæsblæsende skoledage tilbage fremtil eksamen og afslutning!! Jeg er helt færdig den 30 Juni 2011..... Det er jo snart!

Jeg kan godt mærke, at det lakker mod enden af uddannelsen nu.
Det går virkelig tjep. Der sker nyt hele tiden! Og man bliver lidt "forpustet".

Fredag den 13 maj får jeg også svar på, om jeg er optaget på assistent-uddannelsen. Men jeg forventer det egentligt ikke helt   - Og jeg er blevet meget usikker på, om jeg egentligt selv inderligt håber på det eller ej.... Men altså, hvis jeg kommer ind, så giver jeg det også en velfortjent skalle! ....Men har også lovet mig selv, at det ikke skal være på bekostning af, at jeg har det OK, og selv føler at jeg kan klare det pt. For jeg VED, at der bliver dobbelt-op på læsning mv. Og at man skal køre længere til de få praktiksteder der udbydes + arbejdstiderne er meget faste og ufleksible (hvilket gør det ekstra svært, når manden har døgnvagter, så jeg på roterende dage er alene med det hele herhjemme).

NÅ!!

Men det blev så alligevel løgn, at det skulle være et kort indlæg fra mig
JEG PRØVEDE ELLERS  -  DET GJORDE JEG VIRKELIG!!!   

Forsinket tillykke med jeres 6 årsdag, og jeg håber alt går efter dit ønske med uddannelsen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.