Frække dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

Klitgaard

Min søn der blev 4 i sidste måned er da godt nok lige ved at blive en tand for fræk her da vi sad og spiste til aften kom jeg nok med lidt for mange spørgsmål så til sidst sagde han " det ved jeg ik så fat det dog mor "hvad siger man så lige til den jeg sagde ingenting var jo nærmest helt paf .Da vi så er færdig med at spise og jeg rydder op i køkkenet kommer han ud til mig med en lille ramme og spørger så "hvad er dog det for et grimt billede" og hvad tror i det er på billedet ,det er et bryllupsbillede af kennet og mig frække dreng siger jeg bare .

Knus Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

msax

Klitgaard skriver:

Min søn der blev 4 i sidste måned er da godt nok lige ved at blive en tand for fræk her da vi sad og spiste til aften kom jeg nok med lidt for mange spørgsmål så til sidst sagde han " det ved jeg ik så fat det dog mor "hvad siger man så lige til den jeg sagde ingenting var jo nærmest helt paf .Da vi så er færdig med at spise og jeg rydder op i køkkenet kommer han ud til mig med en lille ramme og spørger så "hvad er dog det for et grimt billede" og hvad tror i det er på billedet ,det er et bryllupsbillede af kennet og mig frække dreng siger jeg bare .

Knus Rikke

sikke en dejlig flabet unge...

de lærer mange unoder i børnehaven og af ældre søskende...

men uden at have set jeres bryllupsbillede, så har ældre billeder det bare ikke med at være lige så "flotte" som da man fik dem taget. Håret og tøjet er bare tit helt forkert

Anmeld

4. maj 2011

Klitgaard

msax skriver:

sikke en dejlig flabet unge...

de lærer mange unoder i børnehaven og af ældre søskende...

men uden at have set jeres bryllupsbillede, så har ældre billeder det bare ikke med at være lige så "flotte" som da man fik dem taget. Håret og tøjet er bare tit helt forkert

Ja de lærer meget i børnehave og så har han jo to ældre søskende . ja vi må godt nok ikke være for kønne på det billede for jeg spurgte ham at han godt nok synes det var så grimt og det gjorde han ihvertfald

Anmeld

4. maj 2011

TbCp

Ajjj fnis

Det er altså svært ind imellem ikke at trække på smilebåndet...

Den anden dag kom jeg med en laaaaaaaang salve til Liva om alt muligt hun og vi skulle.... til sidst kiggede hun på mig og sagde "hold nu kæft"

jeg vil slet ikke have hun snakker sådan, men når den slags ord kommer fra sådan en lille stump så lyder det altså bare for sjovt... jeg spurgte hvor hun havde hørt det henne "fra min søster" svarer hun så ... øøhmmm okay...

Og i fredags havde Liva en legekammerat med hjemme, Liva lavede stort i bukserne og jeg blev lidt irriteret og fik vist sagt rimelig mange gange at hun skulle huske at gå på wc i stedet for...
5 min. efter sidder Liva og legekammeraten inde i sofaen og jeg kan hører han siger til hende "Du skal tis, når du skal tis! Er det forstået"....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.