Karlo 11 ugers update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

758 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

Multebær

Hej piger. Ja jeg har jo enormt røde øre over at jeg har været så fraværende her i gruppen. Jeg synes simplethen tiden er fløjet afsted og vi har været meget i sommerhus hvor jeg ikke kan gå på nettet. man siger at tiden går stærkt og det føler jeg sørme at jeg er!!! 

Jeg er totalt nyforelsket. Både i kæresten og i lille Karlo. Men uhhh hvor er der også bare kommet mange ting at bekymre sig om. Får han nu mad nok. Gør jeg nu tingene rigtigt. Mon han trives etc etc. 

Karlo er rigtig god til at sove og snakke. Han sover ofte fra jeg lægger ham ved 10 tiden til kl ca. 4 og så igen til næsten kl 8 om morgenen. To nætter har han sovet helt igennem. Han elsker også at pludre og giver mig det skønnest smil om natten når han skal ammes og om morgenen. Hold fast hvor er det skønt at være mor. 

I søndags hold vi barnedåb og her i dagene efter har jeg følt mig godt træt. Vi lavede selv maden og de trak tænder ud men det blev en rigtig skøn dag. Mine forældre var en kæmpe hjælp med maden og oprydningen bagefter. 

Nu vil jeg spamme jer lidt med fotos af vores lille tuttenøf.

til jer og jeres bebser 

fra Kristine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Multebær

der skulle stå : man siger at tiden går stærkt når man er i godt selskab og det føler jeg sørme at jeg er!!! hehe ellers giver det vist ik nogen mening

Anmeld

4. maj 2011

Kit

Hvor er I bare en smuk familie. Skønne billeder og dejligt med en opdatering.

Ja, bekymringer er der nok af som forældre - heldigvis er det fleste ubegrundede.

Kit

Anmeld

4. maj 2011

Mettemus

Kristine for pokker hvor er han bare en lækker lille bandit - virkelig lækker! Stoooore flotte øjne, dejlig kyssemund osv osv osv.

Rart med en update fra jer

Anmeld

4. maj 2011

piadas

Ja, helt ærligt! Nu har vi heppet og heppet på veer sammen og stået last og brast sammen, og så forsvinder du bare!!!

Nej, spøg til side - du er selvfølgelig tilgivet - de TAGER bare meget tid, de kære små! Men hvor er det dejligt at se lille Karlo. Jo mere jeg smager på navnet, jo mere vild bliver jeg med det!

Han er godt nok dejlig - er han ved at blive mørkere? Han er jo stadig meget lys ift. faderen, men man kan jo tydeligt se farmands træk både på øjne og hår. Men igen hvor er han bare for lækker - hvis ikke Ida var lovet væk til Alfred, så kunne det da godt ske, hun skulle sendes en tur til Sjælland på date med Karlo! Men altså - I gør det heller ikke nemt at vælge en svigersøn til sin datter med alle de lækre drenge, I laver herinde!

Anmeld

4. maj 2011

Multebær

piadas skriver:

Ja, helt ærligt! Nu har vi heppet og heppet på veer sammen og stået last og brast sammen, og så forsvinder du bare!!!

Nej, spøg til side - du er selvfølgelig tilgivet - de TAGER bare meget tid, de kære små! Men hvor er det dejligt at se lille Karlo. Jo mere jeg smager på navnet, jo mere vild bliver jeg med det!

Han er godt nok dejlig - er han ved at blive mørkere? Han er jo stadig meget lys ift. faderen, men man kan jo tydeligt se farmands træk både på øjne og hår. Men igen hvor er han bare for lækker - hvis ikke Ida var lovet væk til Alfred, så kunne det da godt ske, hun skulle sendes en tur til Sjælland på date med Karlo! Men altså - I gør det heller ikke nemt at vælge en svigersøn til sin datter med alle de lækre drenge, I laver herinde!

Pia jeg har godt nok også haft dårig samvittighed over sådan bare at forsvinde efter alt det vi har haft sammen  Jeg må simpelthen tage mig sammen. Det føles rigtig godt at komme herind igen og læse at det går jer godt. Det er helt fantastisk at se alle jeres dejlige babybilleder herinde i gruppen.  

Anmeld

4. maj 2011

AnneBJ

Årh han er sød Kristine! 

Anmeld

4. maj 2011

piadas

Multebær skriver:

Pia jeg har godt nok også haft dårig samvittighed over sådan bare at forsvinde efter alt det vi har haft sammen  Jeg må simpelthen tage mig sammen. Det føles rigtig godt at komme herind igen og læse at det går jer godt. Det er helt fantastisk at se alle jeres dejlige babybilleder herinde i gruppen.  

Aaj, det skal du ikke have! Jeg ved ikke, hvor mange gange, jeg har haft lyst til at kommentere på et eller andet, men så har Ida været på armen, og jeg har opgivet igen!

Anmeld

5. maj 2011

Multebær

piadas skriver:

Aaj, det skal du ikke have! Jeg ved ikke, hvor mange gange, jeg har haft lyst til at kommentere på et eller andet, men så har Ida været på armen, og jeg har opgivet igen!

Karlo har sådan et trick. Han kigger mig meget i øjnene og hvis jeg kigger væk og hen på computerskærmen begynder han først at pludre....hvis jeg så trykker på tasterne begynder han at småpive  

Han vil have udelt opmærksomhed den lille dramaking :-)

Anmeld

5. maj 2011

CA

Godt at høre et går godt! Og så længe at DET er grunden til, at man ikke viser sig herinde, kan vi vel ikke brokke os

Hold nu op, hvor er han lækker! Smukke store øjne som mange piger med tiden sikkert forsvinder ind i. Han får flere og flere af din mands træk, hva? Hvor I fine og gode billeder af en lykkelig familie!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.