Søger veninder Randers og omegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.768 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

anynom

Hej piger! 

Sagen er den, at jeg ikke har en eneste nærvedboende veninde i mit liv. Den sidste "veninde" jeg havde brugte mig og løj for mig gennem et år, så har været lidt påpasselig. Men NU skal det være.

Jeg er 23 år (24 d. 9/5), bor i eget hus i Randers sammen med min mand på 26 og vores to katte. Jeg er førstegangsgravid med termin i december.

Jeg mangler nogle at mødes med til en kop kaffe og en god snak. Har brug for nogen at vende verdenssituationen med engang i mellem, men lige så meget nogen, som kan lytte og snakke lige så meget som mig  

Er mere til hjemlig hygge end byture (men dermed ikke sagt, at vi ikke kan tage på cafe etc).

Krav? Tja, alderen må godt ligge i nærheden af min egen. Og jeg dømmer ikke andre og vil ikke selv dømmes =)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

camilla28

KASTER MIG OVER DETTE INDLÆG 

hehe

bor måske ikke så tæt ved men altså  melder mig frivilligt har som du kan se 2 børn og ja spørg  endeli hehe

tag mig tag miiig

Anmeld

4. maj 2011

anynom

camilla28 skriver:

KASTER MIG OVER DETTE INDLÆG 

hehe

bor måske ikke så tæt ved men altså  melder mig frivilligt har som du kan se 2 børn og ja spørg  endeli hehe

tag mig tag miiig

Hvor er dine børn yndige! =)

Sender lige en PB til dig =)

Anmeld

5. maj 2011

kamillapetersen91

JulieWH skriver:

Hej piger! 

Sagen er den, at jeg ikke har en eneste nærvedboende veninde i mit liv. Den sidste "veninde" jeg havde brugte mig og løj for mig gennem et år, så har været lidt påpasselig. Men NU skal det være.

Jeg er 23 år (24 d. 9/5), bor i eget hus i Randers sammen med min mand på 26 og vores to katte. Jeg er førstegangsgravid med termin i december.

Jeg mangler nogle at mødes med til en kop kaffe og en god snak. Har brug for nogen at vende verdenssituationen med engang i mellem, men lige så meget nogen, som kan lytte og snakke lige så meget som mig  

Er mere til hjemlig hygge end byture (men dermed ikke sagt, at vi ikke kan tage på cafe etc).

Krav? Tja, alderen må godt ligge i nærheden af min egen. Og jeg dømmer ikke andre og vil ikke selv dømmes =)

Jeg er 20 og bor i Viborg og har Emma. Skriv endelig

Anmeld

9. maj 2011

Mariajny

jeg bor tæt på Hobro, er 25 år. har lucas på 7, og prøver på nummer 2. er helt ny herinde..

Sikke en træls "veninde" og ha

Anmeld

9. maj 2011

jeansmummie

Hejsa bor på Djursland ved Rønde søger også veninder du er mere end velkommen

Anmeld

9. maj 2011

jeansmummie

Er 3 gangs gravid med termin i nov min mand er 29 og jeg bliver 24 i juli

Anmeld

9. maj 2011

MetteDN

Hej :-)

Bor sammen med min kæreste er venter vores 1. barn med termin her den 29.maj Jeg er 20 år gammel, skriv endelig hvis du har lyst

Anmeld

10. maj 2011

Æbletræ

Jeg er klar

Jeg bor i Trige (det ligger 12 km nord for Århus), har en skøn datter fra oktober 2009, og er gravid med termin d. 24. august i år (vi skal have en datter mere &nbsp.

Jeg har udskiftet meget i vennekredsen efter, at vi fik børn, og der er meget få tilbage, og egentlig kun 1, som jeg er bare lidt tæt på, så jeg mangler også, og synes, det ville være fantastisk at få udvidet vennekredsen herinde 

Anmeld

25. oktober 2011

heidi_anna_1982

Har lige fundet frem til denne side via google, har netop skrevet svar ved et andet emne, så jeg laver lige en c/p af noget af det svar. 

Er 29, har tvillingedrenge der er snart 5 år og bor med dem og min mand i midtbyen.

Jeg interesser mig for mange ting: motion, naturen, rejse, madlavning og bagning (især hvis det er i den sundere ende), gode film+serier, læse bøger og lytte til musik osv., osv. ... så jeg glemmer ikke at nævne at jeg elsker sko lige så meget som Imelda Marcos

Jeg er faktisk tilflytter til DK fra Island, så de fleste af mine nære veninder/venner bor i et andet land, så jeg savner sådan lidt at have nogen at knævre løs med over en kop kaffe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.