Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
smokie skriver:Hej med dig det lyder da ikke så rart men selvfølgelig skal det da nok gå godt held og lykke med hamSmokie
twinboys skriver:Ja i Vejle den 26. november kl. 7.00Han skal i fuld narkose...Skal have kigget i ørerne og have dræn... Måske skal der mere til...Jeg bryder mig ikke om at skulle have ham i narkose... Er så bange for at han ikke vågner op igen... 7- 9 -13Han har været i narkose flere gange....Men alligevel er jeg bange...Majbritt
moniquesmor skriver:er han øre barn..?monique var i fuld narkose da hun skulle have lagt dræn og jeg tude helt vildt da hun fik den maske på og i vente værelse og 5min efter var det overstået..men forstå godt du har det på den måde.. det er bestemt ikke sjovet på nogen måde. held og lykke med lille pus
twinboys skriver:TAAAAAKKK.... Snøft Nej egentlig ikke, men bøvler med væske i dem hele tiden... Ingen feber, ingen smerte...Majbritt
Beck skriver:Åh lille pus... men det er nogle seje og viljestærke drenge du har søde...krydser fingre Knus Beck
moniquesmor skriver:men han skal nok klare den.. men have en med, ellers kan vente tid godt hver lang selv de 5min jeg sad der
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128