Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kruse90 skriver: jaa heheJeg er en helt speciel høneJeg opdater så snart jeg kan, bliver når jeg kommer hjem derfra, (hvis jeg skal derned)
jaa heheJeg er en helt speciel høneJeg opdater så snart jeg kan, bliver når jeg kommer hjem derfra, (hvis jeg skal derned)
Glæder os til opdatering... Og selvfølgelig skal du derned
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
VIPpigen skriver: Glæder os til opdatering... Og selvfølgelig skal du derned
vi håber og krydser;D
Kruse90 skriver: Er så spændt at jeg næsten ikke kan venteImorgen får vi afvide om vi skal komme ned og få lagt æg op kl. 11.15Håber inderligt.Men har sådan at der er 13, så jeg håber da der bare er mindst ET, det kan bruges. Men selvom der er mange er det jo ikke ens betydning med at de er af god kvalitet. Men det vi for at de er.Kitty ? Er det ikke mellem 800. og 8.30 de ringer? Kan du huske det?
Er så spændt at jeg næsten ikke kan venteImorgen får vi afvide om vi skal komme ned og få lagt æg op kl. 11.15Håber inderligt.Men har sådan at der er 13, så jeg håber da der bare er mindst ET, det kan bruges. Men selvom der er mange er det jo ikke ens betydning med at de er af god kvalitet. Men det vi for at de er.Kitty ? Er det ikke mellem 800. og 8.30 de ringer? Kan du huske det?
13 æg, det er jo skide flot. Er sikker på der er guldæg iblandt
og hepper alt hvad jeg kan og glæder mig til update
Krydser fingre og håber, at the power of positive thinking kan give jer lidt medvind!
merichs skriver: 13 æg, det er jo skide flot. Er sikker på der er guldæg iblandt og hepper alt hvad jeg kan og glæder mig til update
ja det er super flotJeg håber jeg kommer med en god opdate, og en endnu bedre om et par uger
Uhhh, jeg i morgen for, at du får rigtig gode nyheder!!! Det bliver spændende at se, hvordan det går. Indtil videre er de tjo gået helt perfekt
Putomanen skriver: Uhhh, jeg i morgen for, at du får rigtig gode nyheder!!! Det bliver spændende at se, hvordan det går. Indtil videre er de tjo gået helt perfekt
jaa Jeg kan indtil videre ikke brokke mig
Det er så spændende. Kan godt forstå ventetiden er ulidelig....
Men ved du hvad? SELVFØLGELIG er der æg til oplægning. Det er gået så godt for dig indtil nu - så naturligvis fortsætter det
Glæder mig til en update
StineDegn skriver: Det er så spændende. Kan godt forstå ventetiden er ulidelig.... Men ved du hvad? SELVFØLGELIG er der æg til oplægning. Det er gået så godt for dig indtil nu - så naturligvis fortsætter det Glæder mig til en update
Det syntes jeg ogsåVi laver en aftale
Krydser alt hvad jeg kan søde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128