Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sarahb skriver: 250 Kr pr stk. Nypris på 800-1000 kr. Næsten nye og måske brugt et par gange. Rabat ved køb af flere. Alle str. Large, dog Ecko en M (men stor)
250 Kr pr stk. Nypris på 800-1000 kr. Næsten nye og måske brugt et par gange. Rabat ved køb af flere. Alle str. Large, dog Ecko en M (men stor)
min kæreste er helt vild vild med den første og sidste jakke, er der nogen pletter eller. lign. ?? du får måske solgt meget i dag :p haha
Maggieh skriver: min kæreste er helt vild vild med den første og sidste jakke, er der nogen pletter eller. lign. ?? du får måske solgt meget i dag :p haha
De to nederste billeder de er begge large ik?? Kan du fortælle mig hvilket mærke det er på billede 4??
Saka skriver: De to nederste billeder de er begge large ik?? Kan du fortælle mig hvilket mærke det er på billede 4??
sarahb skriver: Jo det er de og dem på billede 4 er phat farm
Jo det er de og dem på billede 4 er phat farm
ok kan du reservere dem for mig til eftermiddag så jeg lige kan vise dem til mande. er helt sikker på det er noget for ham men vil helst li ha han skal se dem først
Saka skriver: ok kan du reservere dem for mig til eftermiddag så jeg lige kan vise dem til mande. er helt sikker på det er noget for ham men vil helst li ha han skal se dem først
sarahb skriver: Ja bare skynd dig vis ham dem for der er en anden interesseret også og vil bare af med det
Ja bare skynd dig vis ham dem for der er en anden interesseret også og vil bare af med det
Ok jeg viser dem ligeså snart han kommer hjem..
sarahb skriver:Ja bare skynd dig vis ham dem for der er en anden interesseret også og vil bare af med det
Saka skriver: Ok jeg viser dem ligeså snart han kommer hjem..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128