Min stakkels lille Molly

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

966 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

Dictes mor

Jeg er så ked af det. Jeg var ved dyrlæge med dejlige Molly idag, fordi det har virket som om, hun har lidt ondt i ryggen bagtil. Og der var desværre ikke godt nyt. Hun har ondt i hofterne, det kan være to ting.

1. Overbelastning af muskler og sener omkring ryg og hofter - noget som vil kunne fikses med kiropraktik

2. Nydannelse af knogler på hofte og ryg

Vi håber og beder til, at det er nummer 1, for nummer 2 er der ikke meget, man kan gøre ved

Ligemeget hvad det betyder det, at Mollys agility-karriere er slut for good. 

Jeg er bare så ked af det, og synes det er synd for hende, at hun har gået rundt og haft ondt i hofterne. Stakkels lille hund!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

msax

ØV bøv... det er jeg vildt ked af at høre. Jeg ved hvor meget de kære hunde kan ELSKE at springe over og igennem ting, hvor er det unfair at en der er så dygtig ikke kan mere. Sender søde tanker til dig og søde Molly

Anmeld

4. maj 2011

Dictes mor

Jeg er lidt ked af det, men håber på at det ikke er helt så slemt som dyrlægen sagde, at det kunne risikere at blive. Det tager vi til den tid, hvis det er.

Anmeld

4. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Dictes mor skriver:

Jeg er så ked af det. Jeg var ved dyrlæge med dejlige Molly idag, fordi det har virket som om, hun har lidt ondt i ryggen bagtil. Og der var desværre ikke godt nyt. Hun har ondt i hofterne, det kan være to ting.

1. Overbelastning af muskler og sener omkring ryg og hofter - noget som vil kunne fikses med kiropraktik

2. Nydannelse af knogler på hofte og ryg

Vi håber og beder til, at det er nummer 1, for nummer 2 er der ikke meget, man kan gøre ved

Ligemeget hvad det betyder det, at Mollys agility-karriere er slut for good. 

Jeg er bare så ked af det, og synes det er synd for hende, at hun har gået rundt og haft ondt i hofterne. Stakkels lille hund!

åh nej altså, hvor synd! Og hun er jo så glad og dygtig til det!! øv bøv...

nårh, men bare hun så slipper af med smerterne!!

Det er godt hun har sådan et godt og trygt hjem!

Anmeld

4. maj 2011

anna-jonas

Den dejlige Molly.............hvor er det synd. Får hun smertestillende?? Ude hos min kiropraktor, behandler den ene (Jesper) dyr, og skulle efter sigende være mægtig god til det. Sig til hvis du vil have tlf. nr og adresse, ikke?? Klinikken er i Odder...............

Anmeld

4. maj 2011

Vinker

åh nej da, hvor er det bare synd for Molly, æv

Håber virkelig hun kan komme af med smerterne!

mange varmer tanker og kram til din dejlige hund.

Anmeld

4. maj 2011

Dictes mor

anna-jonas skriver:

Den dejlige Molly.............hvor er det synd. Får hun smertestillende?? Ude hos min kiropraktor, behandler den ene (Jesper) dyr, og skulle efter sigende være mægtig god til det. Sig til hvis du vil have tlf. nr og adresse, ikke?? Klinikken er i Odder...............

Tak skal du have, vores dyrlæge er ekspert i kiropraktik samt hofte/ryg-lidelser specifikt for border collier, så han ved, hvad han laver

Anmeld

4. maj 2011

<3

Åh stakkels lille Molly og stakkels dig - nu var I jo lige blevet så dygtige og nød det så meget! Det er rigtig synd at høre! Øv!

Anmeld

4. maj 2011

Ida.

ØØØV Camilla, hvor er det synd - for både dig og Molly!! Er der slet ikke noget af den træning, I elsker, som Molly kan uden at få ondt? Jeg har en veninde, der arbejder med hunde her:

http://nordredyrehospital.dk/da-DK/GENOPTRÆNING/VANDLØBEBÅND.aspx (det er hende på billederne )

Måske var det noget for Molly?

Anmeld

4. maj 2011

Bondepigen

Åh hvor synd, får helt ondt i hjertet, og så især med det billede der af skønne Molly! Beder til at det ikke er nr. 2!

Kram.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.