Uren hud under graviditet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Kløver

Nadia Foged skriver:

Hvor kan det købes henne ? :0) Kunne da være skønt hvis jeg kunne få noget til huden, for kunne da forestille mi der går et godt stykke tid efter jeg har født, hvor jeg stadig vil døje med huden ..

J aehm jeg køber det ved en kosmetolog i Fredericia, og ved ikke hvor du bor så er jo lidt svært, har nemlig ikke set det i normale butikker som føtex og lignende. Måske matas har det

ellers kan det være du kan finde forhandler i din by her

http://www.exuviance.eu/da/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

SummerAnn

Sandra + Mike skriver:

Jeg har døjet SÅDAN med uren hud i starten af graviditeten og jeg har prøvet alt, men så min mormor begyndte at rense min hud med "apotekers alcogel" hver gang jeg var ved hende, og lige nu er min hud blevet SÅ flot, og slet ikke så uren mere! Så vil helt klart anbefale det! det er godt nok til at dræbe bakterier på hænder osv, men det udtørre og fjerner urenheder i ansigtet som magi!

@   Sandra + Mike 
Hvordan rensede din mormor din hud - var det bare med et par vatrondeller og så det det, eller gjorde hun mere - og kan du huske hvor tit det var?

Pft 

Anmeld

4. juli 2012

Mor til Mike

AnnetteS skriver:

@   Sandra + Mike 
Hvordan rensede din mormor din hud - var det bare med et par vatrondeller og så det det, eller gjorde hun mere - og kan du huske hvor tit det var?

Pft 

Bare på noget vat Jeg begyndte selv at gøre det hver aften, og med positiv effekt, kan ikke undvære det i dag.. 

Anmeld

4. juli 2012

SummerAnn

Sandra + Mike skriver:

Bare på noget vat Jeg begyndte selv at gøre det hver aften, og med positiv effekt, kan ikke undvære det i dag.. 

Fedt, tak - det vil jeg til at prøve :-)

Anmeld

6. juli 2012

Tona

Nadia Foged skriver:

Heeej

Vil lige høre om der er nogle af jer skønne damer der har et godt råd til hvad man kan gøre ved uren hud, selvom man er gravid?

Ved godt det er meget normalt at hormonerne også påvirker huden osv, men synes virkelig det er slemt på min hage, normalt har jeg ikke ret uren hud, men den sidste tid har det bare overdfaldet min hage

Knus herfra

Denne kur lyder sær, men den hjalp mig:

Smør med honning (virker desinficerende på huden) i hele ansigtet og skyl det af. Gøres lettest under en bruser.

Du kan derefter vælge at smøre med olivenolie og lade det tørre lidt ind og så tørre resten af med et håndklæde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.