Madital.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

Hansen97

Nogen herindefra der er på madital?? Har oprettet mig igen og skal have den sidste delle væk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Aves.

112233 skriver:

Nogen herindefra der er på madital?? Har oprettet mig igen og skal have den sidste delle væk...

Hvor meget skal du tabe...?

Jeg er i gang fra i dag..jeg har været sååååådygtig til at tage på og så må jeg vel også være dygtig til at tabe mig..

Anmeld

4. maj 2011

Hansen97

Eva. skriver:

Hvor meget skal du tabe...?

Jeg er i gang fra i dag..jeg har været sååååådygtig til at tage på og så må jeg vel også være dygtig til at tabe mig..

tja... en små 5 kg.. mangler mest at tabe mig på maven og på hagen.. ved godt man ikke kan punkt tabe men bare det at blive klar over hvad man putter i munden og hvad man mangler at putte i munden må være en start...

Anmeld

4. maj 2011

maryjane

Det har virket fint nok for mig, altså i den periode jeg brugte det.

Anmeld

4. maj 2011

Aves.

112233 skriver:

tja... en små 5 kg.. mangler mest at tabe mig på maven og på hagen.. ved godt man ikke kan punkt tabe men bare det at blive klar over hvad man putter i munden og hvad man mangler at putte i munden må være en start...

hehe..jeg ved jo godt hvad jeg skal gøre, jeg har bare mistet mine nosser...

Anmeld

4. maj 2011

Hansen97

Eva. skriver:

hehe..jeg ved jo godt hvad jeg skal gøre, jeg har bare mistet mine nosser...

Det er jo det... man ved det jo godt.. skal bare i gang... skal have det hele passet ind i familielivet...

Anmeld

4. maj 2011

Kamulla

jeg bruger mad i tal og er glad for det... tabt 3,1kg på 1 uge

Anmeld

4. maj 2011

Aves.

112233 skriver:

Det er jo det... man ved det jo godt.. skal bare i gang... skal have det hele passet ind i familielivet...

Det handler bare om at tage sig sammen, gøre det...om man bruger det ene eller andet, så skal man ville det og være klar...

jeg gider ikke alle de der sider, jeg kan og vil selv...skal jo bare ikke gøre som da jeg tog på..

Anmeld

4. maj 2011

Hansen97

Eva. skriver:

Det handler bare om at tage sig sammen, gøre det...om man bruger det ene eller andet, så skal man ville det og være klar...

jeg gider ikke alle de der sider, jeg kan og vil selv...skal jo bare ikke gøre som da jeg tog på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.