optakt heeele natten.. puha.. :( brug for hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

B&J

NinaSophia skriver:

jeg håber..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Kamulla

NinaSophia skriver:

jeg vil prøve med et bad, og ligge mig på sofaen..
tak

så lidt... ihvertfald vigtigt du får nogle timer, for det kunne tyde på optakt...

jeg nåede kun havde det i 30min eller sådan.. husker jeg vågnede og var rastløs i sengen, men VILLE sove.. og så ømheden i underlivet.. så troede det var fordi jeg havde holdt på vandet hele natten så derfor var jeg øm, trissede ud på toilettet og tissede.. men var stadig øm.. tænkte ikke over det.. kastede mig ind i sofaen.. var bare sådan en øv dag... gik i bad.. magtede intet.. ikke engang at tørre mit hår eller lægge mascara.. og 10min efter lå jeg i voldsomt smertehelvede.... var ikke i tvivl om det var veer..

Anmeld

4. maj 2011

twiggi

Jennifer skriver:

årh hvor spændene, sådan snartede min fødsel, og fik ikke sovet i 3 døgn. det 1. døgn pga. veer,
det 2. døgn pga at jeg var i aktiv fødsel, og
3. døgn var det hele bare så stort, nyt og fantastisk.. 
ved mig hjalp det at lægge en varmepude på. og et varmt bad kunne også gøre det.. hvil dig så meget som muligt, så du er frisk, og sørg for at få spist og drukket en masse.
 for at du meget snart for lov at se din lille pige *****************

spændende !!
uhh hvor jeg håber..

jeg fylder energi depoterne op heeeele dagen
hehe

og taak

Anmeld

4. maj 2011

mortilnoahogmelina

NinaSophia skriver:

okay.

glæder mig til at jeg føler jeg skal dø.. kan man sige det ??
men det vil betyde hun snart er her.. lucky me..

indtil da.. veer  kom til miiig

Og i situationen der ønsker du at det hele bare er overstået
MEn ja man ved jo ikke hvad for en smerte man går ind til så du kan sagtens sige sådan
Det er slet ikke sikkert du opleveg så stærke smerter som mig

Jeg sendes alt den veeStøv afsted jeg kan til dig .
Og glæder mig via at se en baby fra dig

Anmeld

4. maj 2011

twiggi

Sallisørøver skriver:

så lidt... ihvertfald vigtigt du får nogle timer, for det kunne tyde på optakt...

jeg nåede kun havde det i 30min eller sådan.. husker jeg vågnede og var rastløs i sengen, men VILLE sove.. og så ømheden i underlivet.. så troede det var fordi jeg havde holdt på vandet hele natten så derfor var jeg øm, trissede ud på toilettet og tissede.. men var stadig øm.. tænkte ikke over det.. kastede mig ind i sofaen.. var bare sådan en øv dag... gik i bad.. magtede intet.. ikke engang at tørre mit hår eller lægge mascara.. og 10min efter lå jeg i voldsomt smertehelvede.... var ikke i tvivl om det var veer..

syntes bare mine smerter er mindre.. men det spænder og niver gevaldigt i underlivet.. men i natvar de godt nok lede

Anmeld

4. maj 2011

twiggi

Pernille08 skriver:

Og i situationen der ønsker du at det hele bare er overstået
MEn ja man ved jo ikke hvad for en smerte man går ind til så du kan sagtens sige sådan
Det er slet ikke sikkert du opleveg så stærke smerter som mig

Jeg sendes alt den veeStøv afsted jeg kan til dig .
Og glæder mig via at se en baby fra dig

jeg er så ringe til smerte.. jeg vil nok brøle så højt at de andre på fg tror de har en bjørn under fødsel

tak

Anmeld

4. maj 2011

mortilnoahogmelina

NinaSophia skriver:

jeg er så ringe til smerte.. jeg vil nok brøle så højt at de andre på fg tror de har en bjørn under fødsel

tak

Hehe pyt med hvad andre tænker du skal gøre det du føler er bedst .
Men man siger jo faktisk man skal prøve at lade vær at bruge kræfter på at skrige brøler imens men i stedet bruge kræfter på at arbejde med veerne og presse .
Jeg krydser for at du får en hurtig og let fødsel søde

Anmeld

4. maj 2011

camilla28

dyrk noget sex

Anmeld

4. maj 2011

Kamulla

NinaSophia skriver:

syntes bare mine smerter er mindre.. men det spænder og niver gevaldigt i underlivet.. men i natvar de godt nok lede

mine forsvandt heller ikke, men blev hurtigt til veer... så jeg havde ikke den lange optakt..

men hop i bad og nup en panodil og så læg dig i sengen/sofaen med en dyne mellem benene... så ligger man bedst... da jeg havde veer lå jeg på siden i foster stilling og rokkede rem og tilbage... det var det eneste der virkede for mig.. måske virker det for dig???  sådan fandt jeg ihvertfald ro

Anmeld

4. maj 2011

twiggi

Sallisørøver skriver:

mine forsvandt heller ikke, men blev hurtigt til veer... så jeg havde ikke den lange optakt..

men hop i bad og nup en panodil og så læg dig i sengen/sofaen med en dyne mellem benene... så ligger man bedst... da jeg havde veer lå jeg på siden i foster stilling og rokkede rem og tilbage... det var det eneste der virkede for mig.. måske virker det for dig???  sådan fandt jeg ihvertfald ro

jeg vil smutte i bad nu..
og så bor jeg på sofaen idag..

tak for gode råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.