Jep, så blev Richard passet for første gang! Fra fredag kl 22.30 til søndag kl 16! Uhh jeg saaavnede ham forfærdeligt da jeg kørte derfra og igen næste morgen da min mor ringede og fortalte St han havde kastet op 9 gange om natten, så både hans, hendes tøj og sengetøj skulle skiftes! Men mellem opkast havde han været glad og frisk så hun var ikke bekymret, men ville blot sige at jeg måske ikke skulle drikke mere champagne end at jeg kunne køre op til dem og amme hvis det fortsatte! Vi gjorde os klar til bryllup, så rosa og svenskefanden blive gift (hulk!) og ringede derefter til mine forældre der kunne fortælle at det hele var ren idyl og at han ikke havde kastet mere op siden natten, men spiste og var glad! Vi var hjemme og vende hos Sofia (efter ej sikke lej lagersalg med Sofia

) der meget meget sødt havde ladet to fulderikker klæde om og sove i Alfreds værelse! Mikkel og jeg var ude og spise mexikansk helt for os selv og det var skønt! Kombinationen af børnefri, festtøj, et par glas bobler og kærlighedsafsmitning fra brylluppet var perfekt! Tilbage til bryllupsfest kl 20 med utrolig lækker kæreste i smoking og bryster der enormt gerne ville ud af den stropløse bh! Mikkel blev enormt fuld og jeg meget træt omkring kl 2 (også fordi vi der kom til at kigge på videoklip og billeder af richard på iphonen og saaavnede ham så pludrseligt helt vildt) så der trissede vi tilbage til Sofia og jeg håber ikke at vi larmede for meget! Næste dag kørte jeg Mikkel til toget og jeg tog direkte mod Hals. Uhhhh det var så skønt at se Richard igen! Nuuj jeg havde alligevel savnet ham meget!Vi er jo begyndt med grød, men det kan i læse om i carina87's indlæg om mad og rytme! Skriver på iphonen og orker ikke lige at skrive det hele igen! Men Richard er nu 67 cm lang og vejer 6,4 kg! Vi skal starte til babysalmesang i dag med mødregruppen og kontrolvejning af lillemanden i morgen! Knus til alle! Ditte
Anmeld