Så blev Bimmeren passet med overnatninger und alles!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

DK

Jep, så blev Richard passet for første gang! Fra fredag kl 22.30 til søndag kl 16! Uhh jeg saaavnede ham forfærdeligt da jeg kørte derfra og igen næste morgen da min mor ringede og fortalte St han havde kastet op 9 gange om natten, så både hans, hendes tøj og sengetøj skulle skiftes! Men mellem opkast havde han været glad og frisk så hun var ikke bekymret, men ville blot sige at jeg måske ikke skulle drikke mere champagne end at jeg kunne køre op til dem og amme hvis det fortsatte! Vi gjorde os klar til bryllup, så rosa og svenskefanden blive gift (hulk!) og ringede derefter til mine forældre der kunne fortælle at det hele var ren idyl og at han ikke havde kastet mere op siden natten, men spiste og var glad! Vi var hjemme og vende hos Sofia (efter ej sikke lej lagersalg med Sofia ) der meget meget sødt havde ladet to fulderikker klæde om og sove i Alfreds værelse! Mikkel og jeg var ude og spise mexikansk helt for os selv og det var skønt! Kombinationen af børnefri, festtøj, et par glas bobler og kærlighedsafsmitning fra brylluppet var perfekt! Tilbage til bryllupsfest kl 20 med utrolig lækker kæreste i smoking og bryster der enormt gerne ville ud af den stropløse bh! Mikkel blev enormt fuld og jeg meget træt omkring kl 2 (også fordi vi der kom til at kigge på videoklip og billeder af richard på iphonen og saaavnede ham så pludrseligt helt vildt) så der trissede vi tilbage til Sofia og jeg håber ikke at vi larmede for meget! Næste dag kørte jeg Mikkel til toget og jeg tog direkte mod Hals. Uhhhh det var så skønt at se Richard igen! Nuuj jeg havde alligevel savnet ham meget!Vi er jo begyndt med grød, men det kan i læse om i carina87's indlæg om mad og rytme! Skriver på iphonen og orker ikke lige at skrive det hele igen! Men Richard er nu 67 cm lang og vejer 6,4 kg! Vi skal starte til babysalmesang i dag med mødregruppen og kontrolvejning af lillemanden i morgen! Knus til alle! Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Sofia

Så fik du altså Mikkel lokket til at tage toget

Dejligt at høre han kan lide grøden, noget tyder jo på han har brug for noget der mætter mere, siden han var glad og tilfreds hos mormor. Håber din mælk bliver tryllet til fløde og kan mætte ham læænge endnu mde supplering af grøden!

I larmede på ingen måde for meget - det var kun hyggeligt I var her. Kom igen snart!

KNUS

Anmeld

4. maj 2011

piadas

Stakkels Bimmer med al den opkast! Godt at mormor kunne trøste.

Jeg bliver altså lige nødt til at høre, hvordan det gik med kadongerne! Var de ikke ved at sprænge i luften? Jeg kunne slet ikke forestille mig ikke at amme i 1½ døgn...! Nedsætter det ikke også mælkeproduktionen eller sørgede du for at malke ud lige så tit, som du plejer at amme? Jeg har aldrig selv turde lade være med at amme i så lang tid af frygt for at mælkeproduktionen går helt i stå, men det er måske ikke noget problem?

Men ellers må det have været rigtig dejligt med sådan en romantisk kæresteweekend!

Anmeld

4. maj 2011

DK

Ork nej, jeg malkede ud! Måske ikke lige så ofte som jeg ammer, men nok sådan hver 5 time! Men der kom der så også bare mega meget mælk ud! Det kører fint med amningen igen! Lige den første dag protesterede han lidt over at det ikke var flasken, men efter det ingen problemer!

Anmeld

4. maj 2011

DK

Ork nej, jeg malkede ud! Måske ikke lige så ofte som jeg ammer, men nok sådan hver 5 time! Men der kom der så også bare mega meget mælk ud! Det kører fint med amningen igen! Lige den første dag protesterede han lidt over at det ikke var flasken, men efter det ingen problemer!

Anmeld

4. maj 2011

Mettemus

Det lyder alt sammen skønt! Hvor dejligt med en mormor som passer englebarnet til trods for sygdom (øv hvor er det i øvrigt lidt synd for ham, men det lyder nu som om han tog det pænt med al den opkast). Jeg er ikke så lidt misundelig på jeres kæresteweekend. Sådan en bryllupsdag er bare så super romantisk - det må være svært ikke at blive bare lige lidt mere forelsket i sin flotte mand i smoking end man allerede var da man tog afsted? Glæææder mig til jeg engang er klar til at aflevere ungen hos velvillig mormor og bare være filtret ind i Jens en hel aften uden at skulle skifte ble, amme, holde øje med om den lille sover osv... det sker vist først for hønemoren her om laaaang tid

Men to sum up: det lyder som en fantastisk weekend!

Anmeld

5. maj 2011

CA

Ih hvor fantastisk!! Dejligt med kæreste weekend! Det kan KUN være godt! Jeg vil også!!

Vi skal til bryllup d. 21. og Johs mos skal passe af min mor efter vielse og reception. Jeg stoler 100% på, at det nok skal gå rigtig godt og at hun har totalt styr på det og knuselsker ham alt det der skal til og at de helt sikkert nok skal få det godt og hyggeligt. MEN jeg har indtilvidere ikke overgivet mig til, at vi ikke kommer hjem til dem og sover efter bryllup. Synes jo han skal ammes af mig om morgenen. ....Meeen en nat uden ham efter bryllupsfest er jo også lidt fristende.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.