Nogen der kan hjælpe mig???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

Pige1984

Hej.

Så er det imorgen jeg skal stikke mig med Pregnyl, og jeg hader nåle, så jeg vil se om min mor ikke kan gøre det.....

Er der nogen af jer der har haft bivirkninger af det?

Og nogen der ved om man må drikke  når man er på Pergotime og Pregnyl for skal til fødselsdagsfest lørdag.

Og hvordan er det med rygning og pasiv rygning.

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

baby84

Pige1984 skriver:

Hej.

Så er det imorgen jeg skal stikke mig med Pregnyl, og jeg hader nåle, så jeg vil se om min mor ikke kan gøre det.....

Og nogen der ved om man må drikke  når man er på Pergotime og Pregnyl for skal til fødselsdagsfest lørdag.

På forhånd tak

Jeg ville holde mig fra al alkohol og røg i den behandlingsperioden. Mener at have hørt at denne kombi kan nedsætte fertiliteten med 25-30% og det ville jo være dybt godnat i denne situation

Der gør slet ikke ondt at stikke. Når du har gjort det første gang lover jeg, at du tænker "var det bare det"

Anmeld

4. maj 2011

Lisbeth1985

Pige1984 skriver:

Hej.

På forhånd tak

Du kan få en smule rødt udslæt omkring det sted, du har stukket, når du tager pregnyl - det er helt normalt!! Ellers har jeg ikke oplevet de store bivirkninger..

Jeg er enig med baby84: Hold dig fra alkohol og smøger!!

Held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.