cyster på æggestokken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

868 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

sommmer

jeg har måske cyster på æggestokkene. jeg ved godt hvad det er, men ikke hvad man gøre ved det, hvis man har det. er der nogen der kender til det, og har prøvet at have det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Madam Blå

sommmer skriver:

jeg har måske cyster på æggestokkene. jeg ved godt hvad det er, men ikke hvad man gøre ved det, hvis man har det. er der nogen der kender til det, og har prøvet at have det. 

Jeg fik at vide i november at jeg havde cyster på den ene æggestok. Men jeg skulle være ganske rolig, da det er helt normalt hos unge piger. Siden er der ikke blevet gjort noget ved dem - og jeg har det fint

Håber også at dem, du eventuelt har, er normale

Anmeld

4. maj 2011

Isabella_mor

sommmer skriver:

jeg havde en på min ene æggestok som de opdagede da jeg fik kejsersnit, vidste altså ikke jeg havde den før...

som de så bare fjernede med det samme..  

Anmeld

4. maj 2011

hilma

jeg havde det også, -som følge af 3 spontane aborter, jeg fik at vide, hvis de ikke gik væk af sig selv indenfor 6 mdr, ville en læge gå ind og fjerne dem, et minimalt indgreb, vist nok 

Anmeld

4. maj 2011

Mauser.

Jeg har haft det, men de sprang af sig selv .. der er ihvertfald ikke nogen nu (: ved ikke om det er min graviditet men de er ihvertfald væk. 

Anmeld

4. maj 2011

ESV

sommmer skriver:

Hvis det bare en vandcyster kan de jo briste af sig selv.

Anmeld

4. maj 2011

eirene

De fleste cyster forsvinder af sig selv igen. Mange cyster bliver minimeret når man spiser p-piller.

Jeg havde en cyste jeg døjede med i næsten 1 år uden de kunne finde ud af hvor smerterne kom fra. Da jeg blev lukket op fandt de cysten og fjernede den og en lille bid af min æggestok. Jeg har spist p-piller siden og ikke haft problemer med cyster. Men jeg ved de kan komme hvis jeg stopper med pillerne.

Anmeld

4. maj 2011

sommmer

vil det så sige at man kan gå med smerter i et helt år.. puuha 

jeg tager ikke p- piller, og har bare helt vildt ondt i mit underliv. 

kan lægen fjerne dem, eller skal man igennem den større operation ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.