misdannelses møde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.618 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. november 2008

SaNiNa

Vi har fået et brev var ouh, hvor vi skal til noget informations møde noget ang misdannelse på mandag...

Der er nogle papir som skal udfyldes som vi skal medbring.

Er der nogen af jer som har været til sådan et møde, vi får vist osse en dato hvor vi skal til nakkefoldscanning til mødet.

Håber i forstår hvad jeg mere

Sanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2008

Balderson

Nej, sådan et møde har jeg ikke været til... og der er kun 3 mdr. siden jeg blev mor...

Anmeld

4. november 2008

Lykkelig Mor til 2

Nej et slik møde var ikke vi til heller!!!

MVH LInda...

Anmeld

4. november 2008

Rahmberg.dk

Heller ikke her, og jeg har født for 2 måneder siden.

Anmeld

4. november 2008

Fam. Madsen

jeg var heller ikke til sådan et møde og jeg føde for 5mdr siden....

Anmeld

4. november 2008

SaNiNa

huuum. kan det være fordi jeg har tabt 2 gang før?

syntes det er meget underligt hvis det ikke er generalt. der vil være ca 15 andre gravide og deres kærester/mænd

nå men jeg se vil hvad det er på mandag...

Sanne

Anmeld

4. november 2008

MetteT

Heller ikke her og er gravid i uge 33+1
Knus Mette

Anmeld

4. november 2008

twinboys

Hej hvorfor hører du ikke af søde, for at få nøjagtig at vide hvad det er for et møde og om alle skal til sådan et eller hvorfor i skal...

Majbritt

Anmeld

4. november 2008

MorCamilla

Sanne skriver:

huuum. kan det være fordi jeg har tabt 2 gang før?

syntes det er meget underligt hvis det ikke er generalt. der vil være ca 15 andre gravide og deres kærester/mænd

nå men jeg se vil hvad det er på mandag...

Sanne

Hmm ja det kan vel godt have noget med det at gøre måske, men jeg ved det ikke. Det bliver da spændende at høre om på mandag så (hvis du da vil give os en update)

Vi var heller ikke til sådan et møde da vi ventede Mikkel... Men vi blev tilbudt en misdannelsesskanning... Hvor de ser om babyen har to ben, to arme, 10 fingre og 10 tær... Men den sagde vi nej tak til, for vi ville have barnet uanset om han kun havde en arm eller 6 fingre... Så det ville vi ikke vide noget om på forhånd...

Anmeld

10. november 2008

MizzXXX

Nu har du jo været til mødet. Jeg har også været til møde på OUH - og de holder det ikke, fordi man har mistet. Det er en orientering til alle gravide i Odense. Og en ret god ide, vil jeg tilføje.

Hilsen MizzXXX

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.