Bordkort, menukort og pynt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.698 visninger
18 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

GitteC78

Hej

Jeg mangler inspiration til bordkort, menukort og bord pynt... Jeg aner ikke, hvad jeg skal finde på. Jeg vil gerne selv lave det, i stedet for at købe, men er total blank for ideér. Nogen der kan hjælpe???? Nogen der måske har billeder af deres opdækning....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

-Sigrid-

GitteC78 skriver:

Hej

Jeg mangler inspiration til bordkort, menukort og bord pynt... Jeg aner ikke, hvad jeg skal finde på. Jeg vil gerne selv lave det, i stedet for at købe, men er total blank for ideér. Nogen der kan hjælpe???? Nogen der måske har billeder af deres opdækning....

Dåb, bryllup, familiefest?

Anmeld

3. maj 2011

GitteC78

Sigridogbaby skriver:

Dåb, bryllup, familiefest?

Bryllup

Anmeld

3. maj 2011

-Sigrid-

GitteC78 skriver:

Bryllup

Vælg et tema der passer til Jer to, og hvis I allerede har sendt invitationer ud, så før det videre

Jeg skal have guldfiske på bordet

Anmeld

3. maj 2011

Mi

Jeg lavede selv til vores bryllup. Min mor samler meget rav, så jeg fik en masse af hendes små stykker, fandt en masse skaller ved stranden og limede et stykke rav ind i en skalle. Dem pyntede jeg så på æsker med, og kom ris i æskerne.

Til bordkort købte jeg noget papir med lidt metal i, så det holdte nemt formen når man bøjede det. Det er lidt svært at forklare hvordan jeg rullede det, men prøver: Jeg klippede det ud i et mindre stykke. Så rullede jeg den ene ende af papiret om en blyant, så det blev ved med at være lidt rullet sammen, når jeg fjernede blyanten. Den anden ende rullede jeg den anden vej og så kunne det stå på glasset og hang ligesom ned fra glasset. Så skrev jeg navn på med en kaligrafpen.

Anmeld

4. maj 2011

GitteC78

Sigridogbaby skriver:

Vælg et tema der passer til Jer to, og hvis I allerede har sendt invitationer ud, så før det videre

Jeg skal have guldfiske på bordet

Okay, tak for idéen..

Lyder spændende med jeres....

Anmeld

4. maj 2011

GitteC78

Mi skriver:

Jeg lavede selv til vores bryllup. Min mor samler meget rav, så jeg fik en masse af hendes små stykker, fandt en masse skaller ved stranden og limede et stykke rav ind i en skalle. Dem pyntede jeg så på æsker med, og kom ris i æskerne.

Til bordkort købte jeg noget papir med lidt metal i, så det holdte nemt formen når man bøjede det. Det er lidt svært at forklare hvordan jeg rullede det, men prøver: Jeg klippede det ud i et mindre stykke. Så rullede jeg den ene ende af papiret om en blyant, så det blev ved med at være lidt rullet sammen, når jeg fjernede blyanten. Den anden ende rullede jeg den anden vej og så kunne det stå på glasset og hang ligesom ned fra glasset. Så skrev jeg navn på med en kaligrafpen.

Rigtigt sommer og strand tema i havde  lyder flot....

Jo forstår det godt, det må have set flot ud....

Anmeld

4. maj 2011

Natascha

Her er lidt billeder af det jeg lavede til vores bryllup/dåb

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. maj 2011

GitteC78

Natascha skriver:

Her er lidt billeder af det jeg lavede til vores bryllup/dåb

Hvor er det fint. Kan super godt li ediketten på flasken

Anmeld

4. maj 2011

Natascha

GitteC78 skriver:

Hvor er det fint. Kan super godt li ediketten på flasken

Det er ganske enkelt og lave.

Den er lavet på computeren og printet ud på lidt pænere papir... og så er der smurt dekopagelim på bagsiden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.