Melder min ankomst...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

696 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

Dingdong

Hej Piger.

Så vil jeg gerne melde min ankomst  Har fulgt lidt med i jeres lille tråd, her den sidste uges tid, og nu måtte jeg altså også bare være med i det her 

Jeg er 6 + 4 idag, og har forventet termin den 23. december... Så man kan vel godt sige at det bliver en fantastisk julegave til min kæreste og jeg får i år  Det er vores første barn vi venter os.

Jeg har før prøvet at være medlem herinde, men nåede desværre ikke så lang i min graviditet sidste gang (12 uger, og så var det slut) Så nu beder min kæreste og jeg til at det går godt denne gang!

Jeg glæder mig til at chatte med jer herinde og høre flere af jeres spændende historier 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Københavnermor

Velkommen til!!

Jeg håber din lille bebs vokser sig stor og stærk! 

Jeg er selv 9+0 i dag, og glæder mig usigeligt til at der er gået nogle uger endnu så man rigtig tør glæde sig!

Men vores bebser skal nok blive til noget!!!!!!!!! Det må vi stole på!

Har du slemme symptomer endnu, eller er det til at klare?

Kh, DM

Anmeld

5. maj 2011

Dingdong

Ja selvfølgelig bliver det til noget  

Jeg har faktisk ikke de vilde symptomer... endnu... Jeg har lidt ømme bryster, og kan godt have lidt kvalme når jeg lægger på siden og sover (underligt), og så lidt humør svingninger. Syntes så desværre jeg kan mærke at min appetit er begyndt og gå lidt ned at bakke. 

Men i forhold til hvordan man nogle gange hører hvordan folk har det, så syntes jeg egentlig jeg har det godt

Jeg overvejer at begynde til noget graviditets gymnasik eller noget i den stil, er det noget du/i har erfaringer med?? Tænker at det er en god ide at forberede sig lidt til den store fødsel...

Kh. mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.