Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tror min datter er ved at få MANGE tænder på en gang hun nægter at spise, og græder hele tiden.. hun vil KUN have sin flaske, og vi har droppet mme da hun snart er 1 år.. så nu prøver vi at give hende rismælk i flasken.. men hun NÆGTER det.. så hun får næsten INTET mad.. samtidig græder hun vildt hvis man rører ved hendes gummer.. hun har haft feber fredag og lørdag.. hun har ingen tænder endnu, det er derfor jeg tror der kommer mange på en gang.. osse fordi hun er så medtaget.. ååhhh hvad gjorde i??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
merle2010 skriver: tror min datter er ved at få MANGE tænder på en gang hun nægter at spise, og græder hele tiden.. hun vil KUN have sin flaske, og vi har droppet mme da hun snart er 1 år.. så nu prøver vi at give hende rismælk i flasken.. men hun NÆGTER det.. så hun får næsten INTET mad.. samtidig græder hun vildt hvis man rører ved hendes gummer.. hun har haft feber fredag og lørdag.. hun har ingen tænder endnu, det er derfor jeg tror der kommer mange på en gang.. osse fordi hun er så medtaget.. ååhhh hvad gjorde i??
Ej, jeg kender det så godt (som du ved )....!
Anton har i dag præsteret at spytte alt mad ud igen (det eneste der er kommet ned er havregrød med kanel til morgen og havregrød med frugtmos til aften) - ikke engang hans flasker er interessante (han har max spist 200 ml i løbet af hele dagen (inklusiv hans godnat-flaske) hvor han plejer at tømme 200 ml x 3 dagligt...!
Jeg tror ikke rigtig, vi kan gøre noget, det er bare naturens (damn you) gang
Men men men Anton er helt vild med sin tandbørste - den bruges flittigt på gummerne så det kan måske være en mulighed?
for at der snart kommer bisser frem
jeg troede også min søn var ved at få tænder - men nu har han fået lungebetændelse så nu er jeg sgu i tvivl. Håber snart Jeres er overstået og de tænder myldrer frem
CamillaSoefelt skriver: Hvad kan hun normalt rigtig godt li? Jeg tænker frugt, mos af grøntsager ect? Det vigtigste er jo hun bare får noget ned, uanset hvad. Og ellers skal hun nok spise når hun blir sulten. Vi er osse i gang med tænder herhjemme og ja, det er hårdt. Men her har det været et par dumme dage af gangen og så gode igen;-). Hvad med noget grød med frugtmos måske?Og ellers kolde gulerødder, en kold bidering el andet koldt og rart til gumme basserne:-).Ved ik om det ku hjælpe lidt?
Hvad kan hun normalt rigtig godt li? Jeg tænker frugt, mos af grøntsager ect? Det vigtigste er jo hun bare får noget ned, uanset hvad. Og ellers skal hun nok spise når hun blir sulten. Vi er osse i gang med tænder herhjemme og ja, det er hårdt. Men her har det været et par dumme dage af gangen og så gode igen;-). Hvad med noget grød med frugtmos måske?Og ellers kolde gulerødder, en kold bidering el andet koldt og rart til gumme basserne:-).Ved ik om det ku hjælpe lidt?
hun har spist lidt pasta idag, og et stykke knækbrød, og så en sidste flaske med 230 ml mme.. det er det sidste vi har, så nu er det officielt slut... har tilbudt hende banan, som hun plejer at elske, men hun nægter.. synes det er så svært, har tilbudt hende næsten alt men hun vil ingenting have..
K&S skriver: Ej, jeg kender det så godt (som du ved )....! Anton har i dag præsteret at spytte alt mad ud igen (det eneste der er kommet ned er havregrød med kanel til morgen og havregrød med frugtmos til aften) - ikke engang hans flasker er interessante (han har max spist 200 ml i løbet af hele dagen (inklusiv hans godnat-flaske) hvor han plejer at tømme 200 ml x 3 dagligt...! Jeg tror ikke rigtig, vi kan gøre noget, det er bare naturens (damn you) gang Men men men Anton er helt vild med sin tandbørste - den bruges flittigt på gummerne så det kan måske være en mulighed? for at der snart kommer bisser frem
hun har osse en tandbørste, men bruger den ikke rigtigt.. kunne være jeg skulle prøve at give hende den igen.. ja det er sku ikke sjovt med de tænder.. og især ikke når vi osse dropper mme.. det er det eneste hun vil have.. men nu køber vi rismælk istedet og propper i sutteflasken, men hun nægter at drikke det... er snart i syv sind, og aner ikke mine levende råd om hvad jeg snart skal give hende.. hun har allerede tabt sig 2 kg pågrund af diare, hun er ikke nogen tynd pige, men kan sku ikke lide at hun taber sig sådan... bare de dumme tænder ville komme NUUUUU... vi må støtte hinanden i denne dumme hårde tid..
henh01 skriver: jeg troede også min søn var ved at få tænder - men nu har han fået lungebetændelse så nu er jeg sgu i tvivl. Håber snart Jeres er overstået og de tænder myldrer frem
jeg har troet at der var tænder på vej, hver gang hun havde feber, fra hun var 6 mdr.. nu er hun snart 1 år og der er ingen tænder endnu.. men nu må de sku snart komme.. har nemlig aldrig prøvet at hun ikke vil spise.. det er sku lidt mærkeligt... men forståeligt nok, hvis det gør så ondt.. hvis det gør ligeså ondt på dem, som det gjorde på mig at få visdomstænder, så kan jeg sku godt følge de små pus...
merle2010 skriver: hun har osse en tandbørste, men bruger den ikke rigtigt.. kunne være jeg skulle prøve at give hende den igen.. ja det er sku ikke sjovt med de tænder.. og især ikke når vi osse dropper mme.. det er det eneste hun vil have.. men nu køber vi rismælk istedet og propper i sutteflasken, men hun nægter at drikke det... er snart i syv sind, og aner ikke mine levende råd om hvad jeg snart skal give hende.. hun har allerede tabt sig 2 kg pågrund af diare, hun er ikke nogen tynd pige, men kan sku ikke lide at hun taber sig sådan... bare de dumme tænder ville komme NUUUUU... vi må støtte hinanden i denne dumme hårde tid..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128