Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
132319 skriver: Ej for pokker, så lige størrelsen og det vil være sommer når hun kan passe den (om 1 år) Undskyld mange gange, ellers en super god pris!
Ej for pokker, så lige størrelsen og det vil være sommer når hun kan passe den (om 1 år)
Undskyld mange gange, ellers en super god pris!
nu ved jeg ikke hvor gammel din datter er. min er 20 mdr og har brut den fra 13-14 mdr og frem.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Piva skriver: har også dette her til salg https://www.baby.dk/debat/107915pi1/toej--piger/hummel-body--hollys-bluse-str--92.aspx#GoToMessage
har også dette her til salg https://www.baby.dk/debat/107915pi1/toej--piger/hummel-body--hollys-bluse-str--92.aspx#GoToMessage
hvis vi nu tager det hele
Katvig dragt str 98
Idat trøje med aber str 86
Idat lilla str 86
hollys grå str 3/4 år
+ de to på den anden annonce
og så siger 200 ink porto
Fisenberg skriver: hvis vi nu tager det hele Katvig dragt str 98 Idat trøje med aber str 86 Idat lilla str 86 hollys grå str 3/4 år + de to på den anden annonce og så siger 200 ink porto
ej det er for lidt synes jeg. Hummel body er ikke brugt meget. Du kan få det for 255 kr incl.
Piva skriver: nu ved jeg ikke hvor gammel din datter er. min er 20 mdr og har brut den fra 13-14 mdr og frem.
Hun er 8 måneder og ikke ret lang. Jeg tror desværre at det vil passe hende på den forkerte årstid
132319 skriver: Hun er 8 måneder og ikke ret lang. Jeg tror desværre at det vil passe hende på den forkerte årstid
ok.
Piva skriver: ej det er for lidt synes jeg. Hummel body er ikke brugt meget. Du kan få det for 255 kr incl.
230 inkl (det koster jo også at overføre pengene )
Fisenberg skriver: 230 inkl (det koster jo også at overføre pengene )
240:-) koster det at overføre? Det koster ikke i min bank
Piva skriver: 240:-) koster det at overføre? Det koster ikke i min bank
okay 240kr inkl porto
men ja det gør det, synes det er vildt frækt... hmm men kan jo ikke gøre noget ved det, min computer kan nemlig ikke tage netbank
sender lige en PB
Fisenberg skriver: okay 240kr inkl porto men ja det gør det, synes det er vildt frækt... hmm men kan jo ikke gøre noget ved det, min computer kan nemlig ikke tage netbank sender lige en PB
super
Piva skriver: Fedt tøj til prinsessen str 80 - 86 - spørg om størrelse. Alt er i fin stand. Kom med bud
Fedt tøj til prinsessen str 80 - 86 - spørg om størrelse. Alt er i fin stand. Kom med bud
op
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128