Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja det kan jeg også have
Skal jo til barnedåb søndag, og har intet at tage på. Og har ikk elige 600kr til en ny kjole
Dør og skal bare møde så mange nye mennesker, så slidt tøj, nej tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vingummien skriver: ja det kan jeg også have Skal jo til barnedåb søndag, og har intet at tage på. Og har ikk elige 600kr til en ny kjole Dør og skal bare møde så mange nye mennesker, så slidt tøj, nej tak
Den krise har jeg bare HVER GANG jeg gerne vil gøre lidt ekstra ud af det...
arrrghh, det er grufuldt!!!! (indsat smiley der hiver håret af sig selv!)
JustAnotherName skriver: Den krise har jeg bare HVER GANG jeg gerne vil gøre lidt ekstra ud af det... arrrghh, det er grufuldt!!!! (indsat smiley der hiver håret af sig selv!)
det er bare så unfair, og syntes altdi i sådan nogle situationer, at det man syntes ser oki ud til hverdag, ja det ser man pludselig tyk ud i når man skal sådan noget
Kender det desværre kun alt for godt. Gode råd (og flotte klæder) er dyre...
JustAnotherName skriver: Kender det desværre kun alt for godt. Gode råd (og flotte klæder) er dyre...
Meget
Du må på udsalg, søde.............jeg købte en skøn tunika/kjole fra Zizzi i salling forleden, til kun 150 kr.
Ellers må du gå på jagt i skabet igen, måske er der noget du har overset.
anna-jonas skriver: Du må på udsalg, søde.............jeg købte en skøn tunika/kjole fra Zizzi i salling forleden, til kun 150 kr. Ellers må du gå på jagt i skabet igen, måske er der noget du har overset.
Ja må prøve
Jamen hvad str. bruger du? Kan du ikke låne noget af veninderne? Ellers er der ALTID hm, esprit(online) eller vero moda?
Kirle skriver: Jamen hvad str. bruger du? Kan du ikke låne noget af veninderne? Ellers er der ALTID hm, esprit(online) eller vero moda?
ik sådan lige min str de har ik når jeg tænker kjole og sådan
Vingummien skriver: ik sådan lige min str de har ik når jeg tænker kjole og sådan
Hm jamen så gå på esprit.dk og køb per efterkrav... Så skal du først betale til den første...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128