Bestikkelse virker..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Klitgaard

Ja det er utroligt hvad et stykke slik kan gøre Oskar lige haft mellemøres betændelse og gad bare ikke det mikstur han skulle have men fik han et styk slik tog han det uden det mindste vrøvl hvergang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

TbCp

Klitgaard skriver:

Ja det er utroligt hvad et stykke slik kan gøre Oskar lige haft mellemøres betændelse og gad bare ikke det mikstur han skulle have men fik han et styk slik tog han det uden det mindste vrøvl hvergang

Whatever works.... som Rosa skriver

Anmeld

4. maj 2011

TbCp

Rosa skriver:

Thumbs up herfra!  Whatever works!!!

Nemlig!

Anmeld

4. maj 2011

TbCp

JustAnotherName skriver:

Dejligt - Pædagogisk korrekt eller ej - Bare det virker!!

Bianca fik en vingummibamse. Og det var INTET problem at holde op med det igen efter en tid. Selvom hun da gerne ville have én endnu, hvis hun fik lov, hehe.

Ikke et eneste uheld idag!!!! Heller ikke i børnehaven!!!

Sejrsdans

Anmeld

4. maj 2011

TbCp

h_bernie skriver:

fedt. Dygtig pige. Altså vi havde/har samme system. 1 vingummi for tis og 2 for stort. Det virker også rigtig fint her.

Det gør ihvertfald et eller andet for idag har der ikke været et eneste uheld, heller ikke i børnehaven
Det er så fedt!!!

Anmeld

4. maj 2011

h_bernie

TbCp skriver:

Det gør ihvertfald et eller andet for idag har der ikke været et eneste uheld, heller ikke i børnehaven
Det er så fedt!!!

Åhh hvor fedt. Det er altså en lettelse at hente sit barn og se det har samme tøj på, som man afleverede ham/hende i. Sådan havde jeg det i hvert fald da jeg hentede August i dag. Han har haft lidt uheld efter børnehaveopstarten i sidste uge.

Anmeld

4. maj 2011

TbCp

h_bernie skriver:

Åhh hvor fedt. Det er altså en lettelse at hente sit barn og se det har samme tøj på, som man afleverede ham/hende i. Sådan havde jeg det i hvert fald da jeg hentede August i dag. Han har haft lidt uheld efter børnehaveopstarten i sidste uge.

Ja det er det nemlig... det er ikke engang løgn, det er det første jeg har kigget efter de sidste par dage når jeg har hentet hende

Vi har lovet hende en gave når hun er blefri, og det kan vi vist godt snart kalde hende.... hun har ønsket sig en stor bil! Så tror vi skal et smut i toys'r'us eller lign. her i weekenden og kigge lidt

Anmeld

4. maj 2011

Barbamama

Nå nå bolsjepædagogik  Skide godt det virker Tina!!!!

Anmeld

4. maj 2011

TbCp

michella80 skriver:

Nå nå bolsjepædagogik  Skide godt det virker Tina!!!!

Hahaha jeps!!!

Men det virker!!!! Og tror vi når til at når denne lakridspose er tom så er hun en STOR pige!!! (som ikke behøver bestikkelse for at huske at gå på wc)

Anmeld

4. maj 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Hahaha jeps!!!

Men det virker!!!! Og tror vi når til at når denne lakridspose er tom så er hun en STOR pige!!! (som ikke behøver bestikkelse for at huske at gå på wc)

Ha ha ha godt så!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.