6 mdr og søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

Mor1012

emilie er 6 mdr og har siden hun var 2 mdr Kun sovet 30 til 45 min pr søvn. dvs. hun sover hver 2 time, i ca 30 til 45 min. max

sommetider (ikke ofte) kan hun sove i halv anden - 2 timer om eftermiddagen

hun sover om aftenen fra kl 19 til 06 ca

Andre som har børn som sover så lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Mor1012

3. maj 2011

sismofutten

Altså, min datter er lige over 7 måneder og hendes søvn er helt henne i vejret - dog har jeg fået en rymte der ser således ud:

Vågner mellem kl. 5 og 6 - sover en lur fra kl. 08:30 til 11:00 og igen fra kl. 14:00 til 15:30/16:00 og så røger hun i seng kl. 19:00/20:00.
Det i sig selv er jo fint nok, MEN hun vågner et utal af gange, både om dagen og om natten, det er helt urtoligt - men om dagen sover hun ALTID i sin barnevogn, og når hun vågner her, giver jeg hende sutten og vugger barnevognen indtil hun falder i søvn igen - dette gør jeg indtil jeg kan se på hende at hun har sovet nok - har du evt. prøvet det?

Ellers, hvis hun virker frisk og glad når hun er vågen, er der vel ikke noget galt i hendes rytme?

Anmeld

3. maj 2011

Den lykkelige

Emilie2010 skriver:

emilie er 6 mdr og har siden hun var 2 mdr Kun sovet 30 til 45 min pr søvn. dvs. hun sover hver 2 time, i ca 30 til 45 min. max

Vores datter på 9 uger er præcis på samme måde!!!  Og hun vågner endda tit i mellem de ca 30-45 minutter hun så sover, for at få sutten eller noget.. Det er bare så ærgeligt at hun ikke bare tager to lange lure i løbet af dagen i stedet..

Anmeld

3. maj 2011

6800

Det lyder PRÆCIS som Madicken...er godt og grundig træt af det, man når lige at få ryddet det værste op og lige sætte sig og så vågner hun efter 30-45 min...puhhh synes det er hårdt...og som du siger, kan der være enkelte dage, hvor hun tager 1-2 timer, men der er få af dem...

Anmeld

3. maj 2011

LBK

Emilie2010 skriver:

Vores datter er 5 måneder.

Hun sover fra 20.30-7.00

Så sover hun 30-45 minutter om formiddagen

halvanden til to timer til middag og 1 time (nogle gange lidt mere) om aftenen og så bliver hun lagt i seng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.