JUBII min vægt falder og falder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

B&J

maggie3 skriver:

hvor er du bare god! man må sige at vi følges ad, for jeg er på minus 12,7 kg. det er da skægt. jeg er sikker på du nok skal nå de 15 og mere til  hilsen sally.

ej hvor er det sjovt ihhihihi, og ja håber også helt klar du når dit mål for det er en sej kamp men hold op hvor er jeg stolt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

maggie3

B&J skriver:

ej hvor er det sjovt ihhihihi, og ja håber også helt klar du når dit mål for det er en sej kamp men hold op hvor er jeg stolt

Det kan jeg godt forstå, det er jeg også ;O)

Jeg er også motiveret og fast besluttet på at jeg gør det her selv uden kur eller noget andet, for denne gang skal det holde!

I går kom dagen som jeg havde ventet længe på, da en af mine kolleger spurgte om jeg ikke havde tabt mig. Jeg svarede stolt: Jo, næsten 13 kg. Fedt at folk jeg går op af dagligt endelig kan se det!

Men du har min fulde støtte og siden du skal nå 15 kg., kan jeg næsten regne ud at det er et mål der er sat for dig, for at du skal kunne hvad??? ;O)

Hepper på dig og de sidste 2,2 kg!

Sally.

Anmeld

4. maj 2011

twinboys

Hvor er du bare sej... Hvordan gør du???

Godt gået

Anmeld

4. maj 2011

B&J

maggie3 skriver:

Det kan jeg godt forstå, det er jeg også ;O)

Jeg er også motiveret og fast besluttet på at jeg gør det her selv uden kur eller noget andet, for denne gang skal det holde!

I går kom dagen som jeg havde ventet længe på, da en af mine kolleger spurgte om jeg ikke havde tabt mig. Jeg svarede stolt: Jo, næsten 13 kg. Fedt at folk jeg går op af dagligt endelig kan se det!

Men du har min fulde støtte og siden du skal nå 15 kg., kan jeg næsten regne ud at det er et mål der er sat for dig, for at du skal kunne hvad??? ;O)

Hepper på dig og de sidste 2,2 kg!

Sally.

Jeg glæder mig også så meget til folk kan se det på mig men nu er jeg jo rimelig stor så det tager lige lidt mere ind de 12, kg af kunne se....

Men jo jeg har et mål med mine 15 kg det er en gastric bypass ved mange er imod den men det er min store chance for at tabe mere ind 50kg eller mere er godt på vej op til de 15 og jeg er så glad også utrolig stolt for nu er jeg også 110%  med i det her og det er jeg resten af mit liv for det påvirker mig hverdag min overvægt og det er jeg rigtig ked af...

Anmeld

4. maj 2011

B&J

twinboys skriver:

Hvor er du bare sej... Hvordan gør du???

Godt gået

ikke anden ind spise 6 gange om dagen spise lidt hver gang og spiser ikke så meget salat men spiser mange grøntsager ind i mellem og til min aftensmad og lige nu med de sidste kg har jeg bare gået meget hårdt til værks og spist/drukket nupo 4gange om dagen grøntsager til aftensmad med et stykke kød og en snakbar også under nopo til sen aften efter jeg har været i motion center som jeg er 5gange om uge ja det virker... men det er drøn hårdt men de første 10kg var det alm mad hele vejen igennem...

Anmeld

4. maj 2011

Fru Aagaard

Super ngodt gået  Og tro mig jeg ved du må kæmpe

Herhjemme er jeg nemlig også på skrump

Anmeld

4. maj 2011

B&J

Fru Aagaard skriver:

Super ngodt gået  Og tro mig jeg ved du må kæmpe

Herhjemme er jeg nemlig også på skrump

Takkk hvor er du sød ja det er bare super hårdt men hold op jeg blev glad da jeg var ved lægen igår sygeplejskeen gav mig enda en kæmpe knuser og sagde du er bare for sej blev helt rød i hovede

Anmeld

4. maj 2011

Fru Aagaard

B&J skriver:

Takkk hvor er du sød ja det er bare super hårdt men hold op jeg blev glad da jeg var ved lægen igår sygeplejskeen gav mig enda en kæmpe knuser og sagde du er bare for sej blev helt rød i hovede

Det forstår jeg godt, det er sku også flot

Jeg har "kun" tabt mig 7kg, ogvil gerne op på de 15, men jeg ved det kommer stille og roligt, dyrker motion 3 gange om ugen, og spiser sundt også kommer resten

Anmeld

4. maj 2011

Fru Aagaard

Fru Aagaard skriver:

Det forstår jeg godt, det er sku også flot

Jeg har "kun" tabt mig 7kg, ogvil gerne op på de 15, men jeg ved det kommer stille og roligt, dyrker motion 3 gange om ugen, og spiser sundt også kommer resten

Og har været på slankekur siden d. 7 marts 2011

Anmeld

4. maj 2011

B&J

Fru Aagaard skriver:

Og har været på slankekur siden d. 7 marts 2011

Jamen så er det jo død flot ej hvor er du bare god bare så fedt og en hård kamp men hold op det er fedt af vinde den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.