19+5 MD tvilling b :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Det er jo kun 13 år I så skal klare jer med 2 små terrorister Haha...

Kun 13 og så dobbelt op, åh fuck, de må heller ligne deres far så, så kommer problemerne først når de flytter hjemmefra, det er da til at overskue.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Frøken J.

Ej hvor sejt et billede! Awesome

Anmeld

4. maj 2011

Kofoed.

Secrets skriver:

Ej hvor sejt et billede! Awesome

Hehe ja. Men det skal ses rigtigt, for men kan altså også se en ring inden i øjet, jeg kan bare ikke få det tager, så man kan se det

Anmeld

4. maj 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Hehe ja. Men det skal ses rigtigt, for men kan altså også se en ring inden i øjet, jeg kan bare ikke få det tager, så man kan se det

Well pyt, jeg synes det er fedt som det er nu

Anmeld

4. maj 2011

Kofoed.

Secrets skriver:

Well pyt, jeg synes det er fedt som det er nu

Også mig, hehe. Og tak, lille b er bare sej, hehe.

Anmeld

4. maj 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Kun 13 og så dobbelt op, åh fuck, de må heller ligne deres far så, så kommer problemerne først når de flytter hjemmefra, det er da til at overskue.

Haha - ja, så har de forhåbentlig fået en kæreste hver, som skal trækkes med dem

Eej, er sikker på det bliver et par små engle søde  

Anmeld

4. maj 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Haha - ja, så har de forhåbentlig fået en kæreste hver, som skal trækkes med dem

Eej, er sikker på det bliver et par små engle søde  

Det er jo det, så længe jeg ikke skal bøvle med dem, er jeg ligeglad, hehe.

Det håber jeg da de bliver.

Altså jeg kom så tit til skade, at jeg i konfirmations gave fik et 10 turs kort til skadestuen, ups

Anmeld

4. maj 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Det er jo det, så længe jeg ikke skal bøvle med dem, er jeg ligeglad, hehe.

Det håber jeg da de bliver.

Altså jeg kom så tit til skade, at jeg i konfirmations gave fik et 10 turs kort til skadestuen, ups

Haha - det lyder ret meget som min barndom

7-9-13 - så er det længe siden jeg har været på skadestuen, har faktisk ikke været der, siden jeg fik hjernerystelse - hmmm....  

Men når nu det er tvillinger, så kan du jo håbe på, at de kan "time" det, hvis de kommer til skade - så du kun behøver at komme derind 1 gang

Anmeld

4. maj 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Haha - det lyder ret meget som min barndom

7-9-13 - så er det længe siden jeg har været på skadestuen, har faktisk ikke været der, siden jeg fik hjernerystelse - hmmm....  

Men når nu det er tvillinger, så kan du jo håbe på, at de kan "time" det, hvis de kommer til skade - så du kun behøver at komme derind 1 gang

Sidst jeg var afsted og det var mig den var gal med, var for 2 år siden hvor jeg havde mavekramper i 4 timer (de fandt aldrig ud af hvad det var og det er kommet igen siden, dog ikke i så lang tid af gangen...

Ellers var jeg sidst afsted, hvor kæreste lige tænkte, at han ville ligge sig ned på en trappe og smide en seng over benet (den var kun lidt forstuet, men meget hævet).

Men jeg er stoppet med skadestuen, nu er det bare lægen i stedet, hehe.

Ja det kunne da være dejligt, hvis de enten timede det eller bare helt lader værre med, at gøre dumme/mærkelige ting

Anmeld

5. maj 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Sidst jeg var afsted og det var mig den var gal med, var for 2 år siden hvor jeg havde mavekramper i 4 timer (de fandt aldrig ud af hvad det var og det er kommet igen siden, dog ikke i så lang tid af gangen...

Ellers var jeg sidst afsted, hvor kæreste lige tænkte, at han ville ligge sig ned på en trappe og smide en seng over benet (den var kun lidt forstuet, men meget hævet).

Men jeg er stoppet med skadestuen, nu er det bare lægen i stedet, hehe.

Ja det kunne da være dejligt, hvis de enten timede det eller bare helt lader værre med, at gøre dumme/mærkelige ting

Eej, det lyder da godt nok ikke rart

Ja - tænk sig, hvis du nu begynder at opdrage på dem allerede nu, så er der håb forude

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.