Børnegulvtæppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.632 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. november 2008

Liva

Hej

Nogen der har nogle gode ideer til hvor man kan købe løse børnegulvtæpper til rimelig pris.

Isabella 26 mdr. kunne tænke sig et fint et til sit værelse, måske med blomster i flotte farver. Skal helst ikke være noget hun vokser fra med det samme, sådan rent motivmæssigt.

Nicolas 7 mdr. vil gerne have et trafiktæppe til sit nye værelse, men dem jeg har set synes jeg er så dårlige i kvalitet, at de ikke er værd at bruge penge på.

(var der nogen der sagde kønsbestemt indretning...)

Kh Liva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2008

Nemesis

hvad er rimelig penge??

Idémøbler har nogle rigtig fede børnetæpper :-)
Trafiktæppe i tyk kvalitet har jeg dog ikke set, og har bøjet mig for et fra jysk...så må det holde det det kan..men synes nok at Ikeas er bedre.

Go jagt.

:-) Sisse

Anmeld

4. november 2008

Kvindemin

Jysk, der er flere fine. Og vi fandt et billigt et med 'hænkesten', i Silvan.

Anmeld

14. november 2008

Anja

Ikea !!

Anmeld

14. november 2008

moniquesmor

brugsen har også nogen gange nogen

Anmeld

14. november 2008

ekzunz

Du skal simpelthen i Miamajas yndlignsbutik som hun har været så venlig at fortælle om herinde.....Det er potterybarnkids.com
Der er bare de fineste ting......jeg kigger stadig dagligt, sukker og drømmer.....

Anmeld

14. november 2008

Tullebobs

Znuzke skriver:

Du skal simpelthen i Miamajas yndlignsbutik som hun har været så venlig at fortælle om herinde.....Det er potterybarnkids.com
Der er bare de fineste ting......jeg kigger stadig dagligt, sukker og drømmer.....

Jaaaa - det er så fine ting

Men ak da jeg var klar til at betale for en julesok med navn til Simon, fandt jeg ud af at de ikke sender til udlandet

Kh Trine

Anmeld

14. november 2008

ekzunz

Tullebobs skriver:

Jaaaa - det er så fine ting

Men ak da jeg var klar til at betale for en julesok med navn til Simon, fandt jeg ud af at de ikke sender til udlandet

Kh Trine

Gør de ikke???????????
ØV!!! Jeg havde ellers besluttet mig for at købe et sengetæppe (quilt) til Klaras seng. .....
Hmmm - jeg må skynde mig at arrangere en forlænget weekend Over There.....

Rikke - helt trist nu

Anmeld

14. november 2008

Tullebobs

Znuzke skriver:

Gør de ikke???????????
ØV!!! Jeg havde ellers besluttet mig for at købe et sengetæppe (quilt) til Klaras seng. .....
Hmmm - jeg må skynde mig at arrangere en forlænget weekend Over There.....

Rikke - helt trist nu

Nope - det gør de ikke. Surt show, og meget uretfærdigt over for os her i europa...

Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.