så bliver Nicoline snart et år? gave ideer søges...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Mille83

Noneother skriver:

Den cykel har jeg osse haft kigget på. Den er SÅ fed.

men jeg tror vi venter til hans 1½ års fødselsdag.

haha holder i halvanden års fødselsdag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Noneother

Mille83 skriver:

haha holder i halvanden års fødselsdag...

Ved ikke om man kan sige "holder" som sådan.

½års dagene er bare ligesom vores helt egen dag, hvor han bli´r ekstra forkælet.
Tror bare godt jeg kan li´at forkæle ham generelt

Anmeld

3. maj 2011

Mille83

Noneother skriver:

Ved ikke om man kan sige "holder" som sådan.

½års dagene er bare ligesom vores helt egen dag, hvor han bli´r ekstra forkælet.
Tror bare godt jeg kan li´at forkæle ham generelt

Hehe det elsker jeg også  At se hvor glade de blir for noget er ALT værd...

Anmeld

3. maj 2011

Noneother

Mille83 skriver:

Hehe det elsker jeg også  At se hvor glade de blir for noget er ALT værd...

Ja et enkelt smil fra dem, kan jo redde hele ens dag. -og jeg ønsker bare han skal ha´den lykkeligste barndom, fyldt med de bedste oplevelser.

Det er bl.a. derfor jeg har valgt at vi skal ha´en speciel dag til forkælelse lige der. -OG det er sikkert fjollet i manges øjne, men jeg er sikker på at det er noget han vil kunne kigge tilbage på og huske som noget rigtig dejligt!

Anmeld

3. maj 2011

norenberg

BabyThilde skriver:

Thilde bliver 1 år imorgen.

Vi har købt en mølle fra play2learn

en Thekande fra play2learn

toastbrød mm til legekøkkenet

en bil med et ellers andet heste noget (meget sødt)

Ellers har vi ønsket os, en cykel (se link)

http://www.br.dk/Kategorier/Til%20piger/Smart%20Trike%20Zoo%20lyserød.aspx?id=621954&q=

Tøj

Paraply klapvogn

play2learn (der er MANGE forskellige)

Fisher-price

Håber det gav et par ideer

cyklen kan anbefales min søn fik den sidste måned til hans 1 års fødselsdag og nøj hvor han syntes den er sjov og så giver den jo også lidt motion til forældrene....desuden køre br 25 procent på lørdag hvis man melder sig ind som medlem...

Anmeld

3. maj 2011

BabyThilde

norenberg skriver:

cyklen kan anbefales min søn fik den sidste måned til hans 1 års fødselsdag og nøj hvor han syntes den er sjov og så giver den jo også lidt motion til forældrene....desuden køre br 25 procent på lørdag hvis man melder sig ind som medlem...

Ja jeg sad lige og læste deres mail, meennn... mormor har hvis kommet til at fortælle at den er købt til hende, så glæder mig meget til at se hva hun siger til den imorgen  Men tror også den falder godt i hendes smag

Anmeld

3. maj 2011

BabyThilde

Mille83 skriver:

Hold da op en fed cykel  - vi har overvejet og købe bobles elefanten til hende, men den cykel der, det var også en ide, tak for det...

Selv tak

Anmeld

3. maj 2011

Bare mig..

Mille83 skriver:

Hold da op tiden går stærkt, nu er Nicolinen snart et år, så kom med jeres allerbedste legetøj eller andre ideer til hendes 1 års fødselsdag 

Søger selv samme ideer, så har ingen til dig, men hvor er det da sjovt, at min også hedder nicoline og har fødselsdag og fylder et år d. 17 maj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.