I morgen er Gaia 3 mdr. - uh hvor tiden går...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

mettenoah

Hold op tiden går hurtigt..
Gruer ved tanken om, at hun om 4 måned skal begynde i dagpleje.. Men sådan er realiteterne for os nu engang.

Synes vi har lært Gaia rigtig godt at kende.
Vi var dog igennem en grim RS-virus
(Respiratorisk Syncytial Virus) fra. 4. april, og var indlagt i 8 døgn på børneafdl.
Ønsker virkelig ikke dette for min værste fjende.. forfærdeligt!

Nå, men vi er ved at være på toppen igen, og hun har fundet sig en dejlig rytme, som passer fint ind med storebror Noah´s.

Så nu kan sommer og varme bare komme an, det trænger vi til hos os

Go sommer til jer alle

Billede1 - Gaia på børneafdelingen med indlagt sonde.

Billede2 - Gaia og jeg

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

PeruBaby

Puha, hvor er det svært at se sådan en lille størrelse med sonde. Hun ser også noget betuttet ud. Det må have været hårdt for jer alle! Men så er det godt at I er kommet helt ovenpå igen. Det sidste billede er vildt godt af jer begge

Anmeld

3. maj 2011

AnneBJ

Nårh lille mus! Godt hun er ovenpå igen - lad os håbe varmen og sommeren er lige om hjørnet!

Anmeld

3. maj 2011

piadas

Hvor er hun da godt nok for lækker!

Det må have været helt forfærdeligt - 8 dage er godt nok lang tid!

Godt hun er frisk igen!

Anmeld

3. maj 2011

Sofia

Uh det må have været en hård omgang - det lille pus! Men hold op hvor er det et lækkert billede af jer to sammen det sidste!!

Anmeld

3. maj 2011

Mettemus

Nurh hun er godt nok en fin lille én, rigtig dejlige billeder - især det sidste af jer begge to.

Det lyder som en hård omgang med den virus (som jeg vist ikke helt ved hvad er, men mon ikke min gode ven Google kan forklare mig det?). Godt i er kommet ovenpå igen. Puha, kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det må have været, og så samtidig at have den store derhjemme at tænke på også. Dejligt i klarede det! Så er sommer og sol helt sikkert lige om hjørnet til at give en dejlig sommer på den skønne ø.

Knus til jer

Anmeld

3. maj 2011

Kit

Puha...det gør helt ondt i hjertet, at tænke på et lille barn og sygdom. Sikke en tur. Godt at hun har det godt igen.

I ser bare dejlige ud sammen.

Kit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.