Så er det hverdag igen i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

Vinker

Æv nu er min lille sygemelding allerede ved at være slut. Skal på arbejde igen i morgen. Det går nu også fremad med hånden. Kan igen det meste med den. Dog er den ikke for glad for at løfte eller vride i håndledet. Stingene er heller ikke faldet ud endnu selvom det skulle gøre det ca efter 12 dage.

De ringede ellers inde fra butikken af igår fordi de gerne ville have mig på arbejde idag. Det sagde jeg klart NEJ til. Synes det er frækt at spørge mig mens jeg er sygemeldt - Eller er det bare mig??

Nu vil jeg snart op og hente Niklas Emil i øsende regnvejr - Hyggeligt når bilen ikke er hjemme, men så er det godt man har regntøj ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

TbCp

Øv hva... sådan et par "fridage" er nu ganske rart

Synes faktisk også det er frækt at de ringer efter dig når du er sygemeldt, der er jo ligesom en grund til det!

Og hvis du ikke føler din hånd er helt i orden imorgen så må du altså passe på at du ikke gør det værre ved at tage på arbejde!

Anmeld

3. maj 2011

Vinker

TbCp skriver:

Øv hva... sådan et par "fridage" er nu ganske rart

Synes faktisk også det er frækt at de ringer efter dig når du er sygemeldt, der er jo ligesom en grund til det!

Og hvis du ikke føler din hånd er helt i orden imorgen så må du altså passe på at du ikke gør det værre ved at tage på arbejde!

Ja det har nu været dejligt med lidt fridage trods mit handicap. Der her jo været nogle skønne dage med høj solskin som jeg ikke sagde nej til ;)

Jamen det er bare så typisk dem at ringe efter mig. Jeg følte mig egentlig forberedt på det opkald. "Jamen du er da ikke blevet syet i hånden, er du", spurgte min chef? Hallo... Jo selvf er jeg da blevet syet. Og den eneste grund til hun ringede var fordi hun jo ikke selv gider at arbejde. De gider hun nu aldrig. Jeg synes nu hun havde godt af selv at måtte træde ekstra til pga mit fraværd.

Jeg lover at passe på hånden. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at mit heldbred er vigtigere end mit arbejde ;)

Anmeld

3. maj 2011

TbCp

Vinker skriver:

Ja det har nu været dejligt med lidt fridage trods mit handicap. Der her jo været nogle skønne dage med høj solskin som jeg ikke sagde nej til

Jamen det er bare så typisk dem at ringe efter mig. Jeg følte mig egentlig forberedt på det opkald. "Jamen du er da ikke blevet syet i hånden, er du", spurgte min chef? Hallo... Jo selvf er jeg da blevet syet. Og den eneste grund til hun ringede var fordi hun jo ikke selv gider at arbejde. De gider hun nu aldrig. Jeg synes nu hun havde godt af selv at måtte træde ekstra til pga mit fraværd.

Jeg lover at passe på hånden. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at mit heldbred er vigtigere end mit arbejde

Er det hende der ejer butikken?

Og hvad havde hun da lige regnet med.... at du bare gik derhjemme med en flækket negl

Anmeld

3. maj 2011

Vinker

TbCp skriver:

Er det hende der ejer butikken?

Og hvad havde hun da lige regnet med.... at du bare gik derhjemme med en flækket negl

Ja hun ejer butikken sammen med hendes mand som også arbejder derinde (han er nu kun i kælderen hvor han bestiller varer, rydder op og mærker varer osv) De er begge ikke ret meget i butikken mere. De gider ikke, men de er også på den anden side af 60 år. Fatter ikke de ikke bare sælger biksen, men de er jo bare så griske så de ska jo liiiige ha det sidste med selvom de har kørt butikken vildt flot i over 30 år.

Ja ved heller ikke hvad hun lige regnede med. Hun kan altid få det til at lyde som om hun har det sååååå hårdt og vi skal så have såååå ondt af hende - no way. Elsker de dage hvor de begge ikke er på arbejde :o)

Anmeld

3. maj 2011

Vingummien

Lidt frækt at ringe, der er jo en grund til du ikke skulle på arbejde.

Regnvejr er da dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.