Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dictes mor skriver: Hejsa,Jeg fik desværre ikke jobbet, så har desværre ikke råd
Hejsa,Jeg fik desværre ikke jobbet, så har desværre ikke råd
Nej hvor ærgeligt for dig... Du må op på hesten igen!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mathilde & Frederikkesmor skriver: Nej hvor ærgeligt for dig... Du må op på hesten igen!!
Jeg giver snart op, det er bare afslag på afslag på afslag...
funklestjernmoren skriver: Hej, hvis ikke du sælger det til DictesMor på mandag vil jeg gerne høre hvad du tænker dig for: Billede 5: Strikkjole fra Minus, str. S Billede 2: Levis "hængerøvs" bukser (hvad er størrelsen?) Billede 12: Tunika/kjole fra Modstrøm, str. S og evt. katvig bluserne …inkl. forsendelse. Mange tak og solskins hilsen, Katharina
Hej, hvis ikke du sælger det til DictesMor på mandag vil jeg gerne høre hvad du tænker dig for:
Billede 5: Strikkjole fra Minus, str. S
Billede 2: Levis "hængerøvs" bukser (hvad er størrelsen?)
Billede 12: Tunika/kjole fra Modstrøm, str. S
og evt. katvig bluserne
…inkl. forsendelse.
Mange tak og solskins hilsen,
Katharina
Hej
Du kan få kjolen fra minus, levis bukserne og mødstrøm kjolen for 800 kr + porto. Katvig trøjerne kan du få med oveni for 150 kr mere.
Kh Corinna
Hej igen,
ved godt tøjet er pengene vært men springer fra alligevel. Det er lige lidt for meget.
Men du finder sikkert en anden til det der virkelig fint tøj...især modstrøm tunikaen.
Vh Katharina
funklestjernmoren skriver: Hej igen, ved godt tøjet er pengene vært men springer fra alligevel. Det er lige lidt for meget. Men du finder sikkert en anden til det der virkelig fint tøj...især modstrøm tunikaen. Vh Katharina
Det er helt okay
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128